صمیمانه از عملکرد دکتر پزشکیان و دکتر قالیباف تشکر میکنم/ طرح جدید سوخت اگر انجام شود برای کل استان است / به خودروسازان بمی اعتماد داریم و آنها نیز به شدت به دنبال حل مشکلات هستند
رئیس دادگستری بم: دستگاه قضایی با نرخ رسیدگی ۱۰۲ درصدی، مسیر خدمت و اعتمادسازی را با قوت ادامه میدهد
صدور ۳۵۵ اخطار صنفی طی دو هفته گذشته در بم
برافراشته شدن پرچم متبرک امام حسین(ع) بر فراز گنبد آستان مقدس امامزاده اسیری(ع) بم + گزارش تصویری
گزارش تصویری از آیین تکریم و معارفه دادستان عمومی و انقلاب شهرستانهای بم
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمان گفت: مقرر شد قرارگاه سازندگی خاتمالانبیا از پروژه غیرهمسطح پل ولایت بم بازدید کند و در این راستا طرحی مناسب با فرهنگ و قدمت بم ارائه دهد تا عملیات اجرایی آن آغاز شود.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمان از افتتاح و کلنگزنی پنج پروژه مختلف با اعتبار ۱۶۰ میلیارد تومان توسط بخش خصوصی و دولتی طی هفته دولت در شهرستان بم خبر داد.
سرپرست فرمانداری بم از افزایش ۴۹ درصدی مصرف سوخت بنزین نسبت به سال گذشته در شرق این استان خبر داد و گفت: سهمیه بندی ۳۰ لیتر بنزین بهدلیل مصرف سوخت بیش از حد سهمیه است که از سوی شرکت ملی نفت ایران اجرا شده و پیشنهاد از سمت مسئولان شهرستانی نبوده است.
ورزشکاران رشته های مختلف کردستان مدتی است در انتظار سفر وزیر وزرش و جوانان دولت سیزدهم به استان هستند تا ضمن بررسی مشکلات و کمبودهای کردستان در این حوزه، مطالبات و خواسته های خود را نیز بیان کنند.
نشست خبری فرماندار بم با اصحاب رسانه بمناسبت هفته دولت در محل سالن اجتماعات فرمانداری صبح امروز یکشنبه ششم شهریورماه برگزار شد.
بزرگترین پروژه گازرسانی کرمان در سال ۱۴۰۱ با افتتاح طرح اتصال گاز به هفت شهر با اعتبار سه هزار و ۴۵۰ میلیارد تومان و کلنگزنی طرحهای گازرسانی به سه شهر و ۲۷۴ روستا با یکهزار و ۶۵۰ میلیارد تومان روز شنبه با دستور وزیر نفت انجام شد.
وزارت بهداشت رنگ بندی کرونایی کشور و استان از چهارم شهریور ۱۴۰۱ را اعلام کرد که طبق آن شهرهای با وضعیت قرمز استان از ۱۲ به ۷ شهر کاهش یافته است.
«استان کرمان در برخی نقاط مزیت های برای استفاده از انرژی بادی دارد اما برای احداث نیروگاه های بادی نیاز به بادسنجی طولانی مدت دارند و این مطالعات در برخی نقاط استان انجام شده است که مزیت نسبی در منطقه بم و کهنوج وجود دارد و شرکت مس در منطقه سرچشمه عملیات اجرایی نیروگاه بادی ۵۰ مگاواتی آغاز کرده است. »این مطلب بخش دیگر سخنان مدیرعامل شرکت برق منطقه ای استان کرمان در نشست خبری بود.
دادستان بم گفت: در پی رخداد چند مورد سرقت مسلحانه و به عنف طی روزهای گذشته در بخش دهبکری شهرستان بم در کمترین زمان ممکن نسبت به دستگیری آنها اقدام شد.
به دنبال تشکیل صفهای طولانی مقابل جایگاههای سوخت شرق استان کرمان طی چندروز اخیر، دادستان بم به بازدید از این مکانها در شهرستان پرداخت تا از نزدیک در جریان دلایل بروز مشکل قرار گیرد و اجرای راهکارها نیز سرعت گیرد.