افزونه جلالی را نصب کنید. Wednesday, 17 April , 2024

۱۳ پروژه عمرانی بخش بروات شهرستان بم افتتاح ،کلنگ زنی و به بهره برداری رسید

  • کد خبر : 11835
  • 19 بهمن 1401 - 12:34
۱۳ پروژه عمرانی بخش بروات شهرستان بم افتتاح ،کلنگ زنی و به بهره برداری رسید
بخشدار بروات گفت:به مناسبت چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ۱۳ پروژه عمرانی بخش بروات با اعتباری بالغ بر ۲۳ میلیارد تومان افتتاح، کلنگ زنی و به بهره برداری رسید.

به گزارش طلوع ارگ به نقل از کرمان نو،  شاهرخ دهقان در حاشیه افتتاح پروژه های دهه فجر گفت: سالن ورزشی چند منظوره به متراژ ۷۵۰ مترمربع و ساختمان غسالخانه با ۸۰ مترمربع مساحت در روستای تورنج با همکاری شرکت جنرال مکانیک کلنگ آن به زمین زده شد .

او می گوید این پروژه در فاز اول با اعتبار ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان شروع به کار خواهد کرد.

بخشدار بروات ادامه داد: پروژه احداث سالن اجتماعات و چند منظوره حضرت زینب(س) روستای سروند نیز به متراژ ۸۰۰ مترمربع و اعتبار ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از محل کمک های خیرین و اهالی روستا افتتاح شد.

او اظهارداشت: پروژه احداث اورژانس ۱۱۵ جاده ای روداب غربی روستای کروک نیز به متراژ ۱۰۸ مترمربع و اعتبار ۹۰۰ میلیون تومان از محل کمک خیر ورقا کروکی نسب افتتاح شد.

دهقان توضیح داد: کلنگ پروژه دبیرستان چهار کلاسه پسرانه امام سجاد روستای قطب اباد با زیربنای ۲۸۰ مترمربع و اعتبار ۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات نوسازی به زمین زده شد.

او می گوید دبیرستان چهار کلاسه شهید جرجندی روستای لطف آباد و قادرآباد بروات نیز به متراژ ۲۷۵ مترمربع با اعتبار سه میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات نوسازی کلنگ آن به زمین زده شد.

بخشدار بروات تصریح کرد: کلنگ زنی مجموعه ورزشی شهید قاسم سلیمانی روستای دولت آباد انصاری و چمن مصنوعی آن که شامل زیرسازی و حصار دور و نصب چمن می شود در ایام دهه فجر کلنگ آن به زمین زده شد.

او تاکیدکرد: فاز اول این پروژه با اعتبار یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان که شامل زیرسازی است از محل اعتبارات دهیاری در حال انجام است و ظرف دو ماه آینده به بهره برداری می رسد .

او افزود: ساختمان دهیاری روستای قطب آباد به متراژ ۷۰ مترمربع و زیربنای ۷۰۰ مترمربع با اعتبار یک میلیارد تومان خریداری و بازسازی شده است .

دهقان گفت: پروژه پیاده روسازی و موزاییک فرش بلوار امام خمینی (ره) روستای دولت آباد انصاری با متراژ ۳هزار و ۵۰۰ مترمربع و اعتبار ۹۵۰ میلیون تومان از محل اعتبارات دهیاری افتتاح و به بهره برداری رسید.

بخشدار بروات بیان کرد: پروژه المان و روشنایی بلوار ورودی روستای کروک نیز با اعتبار ۵۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات دهیاری افتتاح شد .

او عنوان کرد: با توجه به مشکل نبود برق در شهرک جدید روستای دولت آباد انصاری پروژه برق رسانی به این شهرک با اعتبار یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان افتتاح شد .

بخشدار بروات اظهارداشت: تکمیل فاز دوم شبکه آب شهرک امام علی بروات نیز به متراژ سه کیلومتر و اعتبار یک میلیارد و دویست میلیون تومان و همچنین تکمیل طرح آبرسانی روستای دولت آباد نیز به طول هفت کیلومتر و با اعتبار ۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان از محل تامین اعتبار عمرانی و داخلی افتتاح شد.

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=11835

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.