افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 23 April , 2024

اقدام نابخردانه پارلمان اروپا علیه سپاه، نشانه خشم و کینه از اثرگذاری این نهاد انقلابی است

  • کد خبر : 11751
  • 04 بهمن 1401 - 9:05
اقدام نابخردانه پارلمان اروپا علیه سپاه، نشانه خشم و کینه از اثرگذاری این نهاد انقلابی است

امام جمعه بم ضمن محکومیت اقدام پارلمان اروپا مبنی بر اعلام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان گروه تروریستی، گفت: این اقدام نسنجیده و نابخردانه نشان‌دهنده عمق کینه و خشم فراوان غرب از اثرگذاری این نهاد انقلابی است. حجت‌الاسلام قاسم دانشی شعار دهه فجر سال‌جاری را «ایران استوار، ۴۴ سال افتخار» اعلام و اظهار کرد: […]

امام جمعه بم ضمن محکومیت اقدام پارلمان اروپا مبنی بر اعلام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان گروه تروریستی، گفت: این اقدام نسنجیده و نابخردانه نشان‌دهنده عمق کینه و خشم فراوان غرب از اثرگذاری این نهاد انقلابی است.

حجت‌الاسلام قاسم دانشی شعار دهه فجر سال‌جاری را «ایران استوار، ۴۴ سال افتخار» اعلام و اظهار کرد: حلاوت جشن‌های دهه فجر چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با ولادت امام جواد(علیه السلام) آغاز و در نیمه بهمن با ولادت امیر مومنان علی(علیه السلام) دو چندان خواهد شد.

وی دهه فجر را دهه مانور قدرت مردمی نظام جمهوری اسلامی دانست و گفت: باتوجه به شرایط کشور و توطئه‌های دشمنان، مراسم دهه فجر امسال با حضور گسترده اقشار مختلف مردم باشکوه‌تر برگزار خواهد شد.

امام جمعه بم تصریح کرد: پیشرفت کشور در برخی از علوم، ما را در ردیف کشورهای برتر جهان قرار داده و شاهد توسعه کشور در زمینه مادی و معنوی هستیم.

وی افزود: القای ناامیدی و تزریق حس ناامیدی در میان مردم جزو نقشه‌های دشمنان است که دنبال می‌کنند، در همین راستا باید برنامه‌ریزی و اقدامات جدی برای مقابله با این روش انجام پذیرد.

دانشی گفت: توجه به مقوله جهاد تبیین در عرصه‌های مختلف و به ویژه در حوزه دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران باید بیش از پیش مورد توجه مسئولان قرار گیرد. اینکه در برابر تفرقه افکنی دشمنان با آمادگی وارد شویم، خود یکی از محورهای مهم جهاد تبیین محسوب می‌شود.

وی تصریح کرد: در همه این سال‌ها جمهوری اسلامی ایران به رهبری امام خمینی (ره) و ولی فقیه زمان توانست بر همه تهدیدها فائق آید و به الگویی برای جوامع اسلامی تبدیل شود.

امام جمعه بم با اشاره به اینکه بسیاری از کشورها از جمهوری اسلامی الهام گرفتند، عنوان کرد: با الهام از فرهنگ اسلام بود که امیدهایی که به یاس مبدل شده بود، دوباره زنده شد و حزب‌الله لبنان بر ارتش اسرائیل پیروز شد و او را شکست داد و از سویی غزه با شکست دادن مجدد این رژیم توانست هیمنه استکبار و رژیم صهیونیستی را بشکند.

وی با بیان اینکه دهه فجر بهار جهاد تبیین است، اظهار کرد: باید از این وضع بیرون بیاییم و وضعیت جهادی به خود بگیریم چرا که جهاد تبیین عرصه دائمی در مبارزه حق و باطل است.

دانشی تصریح کرد: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن یقینا پرشورتر از گذشته خواهد بود، مردم وظیفه خود را می‌شناسند و خوشبختانه در تمام ایام این وظیفه را به خوبی انجام داده‌ند، در کنار آن نیز باید نسبت به اجرای برنامه‌ها توسط مدیران نظام اسلامی تدقیق و ارزیابی مناسب انجام شود.

وی در ادامه ضمن محکومیت اقدام پارلمان اروپا مبنی بر اعلام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان گروه تروریستی، تصریح کرد: این اقدام نسنجیده و نابخردانه نشان‌دهنده عمق کینه و خشم فراوان غرب از اثرگذاری این نهاد انقلابی است.

امام جمعه بم با بیان اینکه پارلمان اروپا پس از ناکامی در تشدید آشوب‌های اخیر درصدد انتقام از مردم شریف ایران برآمده است، اظهار کرد: ملت بزرگ ایران پاسدار اندیشه‌های ناب امامین انقلاب اسلامی و آرمان والای شهدای گرانقدر هستند و تا آخرین نفس در مقابل دسیسه‌های دشمنان ایستادگی خواهند کرد.

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=11751

برچسب ها

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.