رفع مشکل وامهای زلزله پس از ۲۳ سال
اعلام محدودیت های ترافیکی تاسوعا و عاشورای حسینی شهرستان بم
رئیس دادگستری بم: صیانت از حقوق عامه، توسعه دادرسی الکترونیک و پیگیری مشکلات مدیران خودرو
صمیمانه از عملکرد دکتر پزشکیان و دکتر قالیباف تشکر میکنم/ طرح جدید سوخت اگر انجام شود برای کل استان است / به خودروسازان بمی اعتماد داریم و آنها نیز به شدت به دنبال حل مشکلات هستند
رئیس دادگستری بم: دستگاه قضایی با نرخ رسیدگی ۱۰۲ درصدی، مسیر خدمت و اعتمادسازی را با قوت ادامه میدهد
ظهر امروز پنجم آبان جلسه آخرین وضعیت پروژه سینما امید در فرمانداری بم برگزار شد.
شورای سیاستگذاری باغ هنر بم در پی انتشار اخبار و مطالبی در فضای مجازی درباره روند شکلگیری پروژه باغ هنر بم توضیحاتی ارائه کرد.
مراسم تحلیف و اعطای سردوشی به اولین سربازان دوره آموزشی مرکز آموزش بم، امروز با حضور فرمانده انتظامی استان کرمان برگزار شد.
صبح امروز ۱ آبان جلسه برنامهریزی در خصوص دهکده خرما در سالن فرمانداری بم برگزار شد.
دکتر ستاره ساعی معاون غذا و دارو دانشگاه علومپزشکی بم در گفتگو با خبرنگار طلوع بم در خصوص تعیین داروخانه منتخب برای توزیع انسولین گفت: تمام داروخانههای ما انسولین را توزیع میکنند ما در شرق استان کرمان داروخانه منتخب نداریم؛ وی در ادامه گفت: در شهرهای بزرگ به دلیل داشتن تعداد زیاد داروخانه باید تعدادی […]
نشست خبری رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بم به مناسبت دهه وقف صبح روز سهشنبه ۲۲ مهر ماه در خصوص آخرین وضعیت پروژههای این اداره از جمله پروژه تجاری مذهبی امامزاده سید عبدالله نارتیچ، مجتمع فرهنگی، مذهبی امیرالمومنین شهرستان ریگان و امامزاده اسیری بم، امامزاده خواجه عسکر و تشریح دیگر پروژههای این اداره برگزار شد.
سرهنگ نجفی فرمانده انتظامی بم گفت: این شهرستان پس از دو شهر کرمان و انار به مرکز هشدارالکترونیک (سامانه مها) متصل شده و از همه صنوف و شهروندان می خواهیم که جهت پیشگیری از جرائم برای اتصال این سامانه مرکز هشدار الکترونیک (مها) اقدام کنند تا احساس امنیت در جامعه افزایش یابد.
نشست خبری فرماندهی انتظامی شهرستان بم به مناسبت هفته نیروی انتظامی با شعار باهم برای امنیت و سلامت برگزار شد.
رییس اورژانس بم از مصدومیت ۱۳ نفر در حادثه تصادف خودرو تیگو، پراید و پژو در جاده دهبکری به سمت کرمان خبر داد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بم آخرین آمار مبتلایان، بهبود یافتگان و فوتی های مبتلا به کرونا را از ابتدای شیوع کرونا تا ۱۶ مهراعلام کرد.