افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 19 April , 2024
غضنفرآبادی تاکید کرد؛

نرخ خرما متناسب با تلاش کشاورزان نیست/ وضعیت جاده های مواصلاتی بم نامناسب است

  • کد خبر : 7940
  • 11 بهمن 1399 - 18:55
نرخ خرما متناسب با تلاش کشاورزان نیست/ وضعیت جاده های مواصلاتی بم نامناسب است

نماینده مردم بم، ریگان، فهرج و نرماشیر در مجلس گفت: نرخ خرما متناسب با تلاش و زحمات کشاورزان ما نیست، متاسفانه سودجویی هایی که در این زمینه اتفاق می‌افتد سبب دلسردی کشاورزان شده است البته تلاش ما این است که نرخ خرما افزایش پیدا کند.

به گزارش طلوع ارگ به نقل از خانه ملت، موسی غضنفرآبادی نماینده مردم بم، ریگان، فهرج و نرماشیر در مجلس با بیان اینکه مشکل اصلی حوزه انتخابیه ما نامناسب بودن وضعیت جاده ها ست که هر روز شاهد تصادفات بسیار وحشتناکی در محورهای مواصلاتی این شهرستان می شویم افزود:  برای اینکه شاهد تصادفات در این جاده ها نباشیم مسئولین دولتی باید پای کار آمده و هر چه سریعتر به وضعیت جاده های جنوبی به ویژه شهرستان بم رسیدگی کنند.
وی ادامه داد:  اقدامات بسیار خوبی در حوزه آب صورت گرفته ولی در برخی از مناطق سرعت انتقال آب بسیار روند کندی داشته ولی طبق قول هایی که مسئولین ما دادند تا چند ماه آینده این مشکل نیز رفت خواهد شد.
وی تاکید کرد: مشکل اینترنت در شرایط کنونی یکی از اصلی ترین مشکلات منطقه ماست زیرا بسیاری از دانش آموزان به دلیل پایین بودن سرعت اینترنت امکان دسترسی به آن را ندارند و بسیاری از آنها از آموزش عقب ماندند از سوی دیگر آنتن دهی تلفن همراه نیز در این منطقه بسیار ضعیف است.
غضنفرآبادی به وضعیت کشاورزی اشاره کرد و افزود:  نرخ خرما متناسب با تلاش و زحمات کشاورزان ما نیست، متاسفانه سودجویی هایی که در این زمینه اتفاق می‌افتد سبب دلسردی کشاورزان شده است البته تلاش ما این است که نرخ خرما افزایش پیدا کند زیرا ما علاقه مند هستیم که خرمای با کیفیت، سالم و خوب به دست مردم کشور برسد ولی متاسفانه در این بین افراد و شرکت‌هایی مثل فروشگاه‌های زنجیره‌ای هستند که در حقوق خریدار اجحاف می‌کنند.
نماینده مردم بم، ریگان، فهرج و نرماشیر در مجلس یازدهم یادآور شد: برخی از این فروشگاه های زنجیره‌ای خرما را حتی با سود ۴۵درصدی میفروشند که این کار، پایمال کردن حق کشاورز محسوب میشود البته از طریق سازمان تعزیرات پیگیر این موضوع هستیم.

وی عنوان کرد: وضعیت گازرسانی این شهرستان مطلوب است چهار شهرستان حوزه انتخابیه بنده تا حدود قبل از سال ۹۳ گازرسانی نشده بود که خوشبختانه از سال ۹۳ تا کنون خداوند ۷۰درصدروستاها گازرسانی شدند که جای تقدیر و تشکر از مسئولین مربوطه دارد.

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=7940

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۱
  1. سلام ضمن دعا برای سلامتی رهبر معظم انقلاب وآرزوی سلامتی توفیق روز افزون برای نماینده حکیم بم تقاضا داریم چند موضوع مهم بم رو علاوه بر همه عقب ماندگیهای بم دراولویت و بجد دنبال کنند ۱ ورودی شهربم ازاین وضعیت بد بهبود بخشید ه بشه ۲ساماندهی بحث معدن شن ماسه زیرا منجر به بسته شدن دهانهای پلها تحدیدی برای بم هست ۳ بیکاری جوانان موضوع مهم است .پیگیری راه اندازی کارخانه برای ضایعات نخلها انواع از شاخه برگ تا…… ساماندهی مکانی برای عرضه محصولات خرما وبحث صادرات محصولات تولیدی کشاورزان بمی .وبازم ورودی بم که از استان ودیگرشهرهای استان به شهر ی که دارای تمدن چندهزارساله میباشد این نیست موضوع پل روگذرچی شده پیگیری از مسولین قضاوت با مردم

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.