تکمیل بیمارستان ۲۰۵ تختخوابی بم نیازمند ۲ هزار میلیارد تومان / خیرین و صنایع منطقه برای مشارکت در این پروژه ملی وارد میدان شوند
درگذشت مادر شهیدان اسحاق و موسی دریجانی در بم
تعهد ۶ میلیارد تومانی خیرین بمی برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد
گزارش از کمیسیون کارگری بم؛ تلاش برای بازگشت نیروهای تعدیلشده به کار
رئیس دادگستری بم: ۱۳۶ پرونده در شوراهای حل اختلاف بم به صلح و سازش ختم شد
یکی از مسئولان فوتبالی استان کرمان در گفتگو با طلوع بم خبر داده که زهرا قنبری کاپیتان تیم ملی فوتبال بانوان و بازیکن خاتون بم به زودی به مستطیل سبز بازخواهد گشت.
زهرا قنبری درحالی بهترین بازیکن فوتبال زنان در سال ۱۴۰۲ شد که نگین زندی دیگر بازیکن خاتون بم در جایگاه سوم قرار گرفت. جایگاه دوم نیز به شبنم بهشت بازیکن ملوان بندرانزلی تعلق گرفت.
ششمین قهرمانی در یازدهمین دوره مسابقات؛ این آمار باعث شده تیم فوتبال بانوان «شهرداری بم» در لیگ برتر بانوان یکه تازی کند. آنها ششمین قهرمانی را جمعه با شکست ذوب آهن جشن گرفتند. تیمی که بدون باخت و با یک مساوی فصل را به اتمام رساند، ۱۱۲ گل زد و تنها ۶ گل دریافت کرد. تیم پرافتخار فوتبال بانوان این آمار را با هزینه حدود ۷۰۰ میلیون تومانی به ثبت رساند.
شهرداری بم در لیگ یازدهم هم موفق شد با سرمربیگری مرضیه جعفری برای ششمین بار عنوان قهرمانی لیگ برتر بانوان را از آن خود کند.