صمیمانه از عملکرد دکتر پزشکیان و دکتر قالیباف تشکر میکنم/ طرح جدید سوخت اگر انجام شود برای کل استان است / به خودروسازان بمی اعتماد داریم و آنها نیز به شدت به دنبال حل مشکلات هستند
رئیس دادگستری بم: دستگاه قضایی با نرخ رسیدگی ۱۰۲ درصدی، مسیر خدمت و اعتمادسازی را با قوت ادامه میدهد
صدور ۳۵۵ اخطار صنفی طی دو هفته گذشته در بم
برافراشته شدن پرچم متبرک امام حسین(ع) بر فراز گنبد آستان مقدس امامزاده اسیری(ع) بم + گزارش تصویری
گزارش تصویری از آیین تکریم و معارفه دادستان عمومی و انقلاب شهرستانهای بم
همزمان با روزهای تاسوعا و عاشورا عزاداران بمی در میدان امام(ره) این شهر به عزاداری پرداختند و همچنین امسال برای اولین بار مراسم شام غریبان هم در همین میدان برگزار شد.
عکس: طلوع ارگ – علی معتمدی
داده های سامانه پایش هوا نشان میدهد هوای مناطق شرقی استان کرمان از صبح جمعه با هجوم گردوغبار در بیشتر نقاط در شرایط خطرناک تنفسی قرار گرفت.
همایش فریاد بی صدایان توسط موسسه خیریه ثامن الحجج(ع) چهارشنبه چهاردهم تیر (مرکز درمانی بیماران خاص و صعب العلاج) در سالن ارشاد بم برگزار شد.
آیین تکریم و معارفه رئیس جدید دادگستری بم با حضور حجتالاسلام والمسلمین حمیدی رئیس کل دادگستری استان کرمان، هئیت همراه و مسئولین بم چهارشنبه ۱۴ تیر در محل سالن ارشاد برگزار شد.
به گزارش طلوع ارگ، حسین رمضانی رئیس دادگستری شهرستان بم در نشستی که بمناسبت هفته قوه قضائیه در خصوص عملکرد این حوزه قضایی گفت: کل حوزه قضایی شهرستان بم طی یک سال گذشته بالغ بر ۳۷ هزار پرونده ورودی داشته که از این تعداد ۱۲,۵۰۰ هزار پرونده مربوط به حوزه دادگاه و تعداد ۱۶,۰۰۰ پرونده […]
به گزارش خبرنگار هفتهنامه طلوع بم از این نشست خبری؛ معین افشاری رئیس حوزه قضایی بروات در نشستی که به مناسبت هفته قوه قضائیه برگزار شد و اشاره به اینکه گرامیداشت هفته قوه قضائیه بهانهای است برای زنده نگه داشتن یاد شهید مظلوم بهشتی است تا ما با زنده نگه داشتن یاد چنین شخصی بتوانیم […]
استان کرمان علاوه بر پتانسیلهای بسیار در زمینه تولید محصولات کشاورزی ظرفیتهای بیشماری در سایر صنایع برای حضور در بازار اروپا دارد.
محمد برزنگ فرمانداربم در جلسه امروز یکشنبه بیست و هشتم خرداد شورای اداری شهرستان از جاری شدن آب سد نسا در لوله های خط انتقال طی ۲۴ ساعت آینده خبر داد و گفت: آب سد نسا از دوشنبه وارد شبکه شهری بم خواهد شد وی اظهار کرد: به همین منظور طی روزهای گذشته پاکسازی و […]
رئس دانشگاه علوم پزشکی بم گفت: دومین دستگاه MRI در بم در حال نصب است و به زودی راهاندازی میشود.
کارخانه آسفالت شهرداری بروات چهارشنبه هفدهم خرداد با حضور جمعی از مسئولین شهرستان بم به بهرهبرداری رسید.