افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 19 April , 2024
رئیس شورای شهر بروات در دیدار مردمی:

شورا در سال گذشته پیگیریهای جدی در مسائل مختلف داشته است

  • کد خبر : 12256
  • 09 اردیبهشت 1402 - 9:54
شورا در سال گذشته پیگیریهای جدی در مسائل مختلف داشته است

مهدی پور باقری رئیس شورای شهر بروات ضمن تبریک ۹ اردیبهشت روز شوراهای اسلامی شهر و روستا در حاشیه نماز جمعه بروات و در جلسه‌ای با حضور مردم این شهر گفت: امروز شاهدیم که یکی از ثمرات انقلاب اسلامی تشکیل شوراها هستند. اداره حکومت با رأی و انتخاب خود مردم از ابتکارات رهبر کبیر انقلاب […]

مهدی پور باقری رئیس شورای شهر بروات ضمن تبریک ۹ اردیبهشت روز شوراهای اسلامی شهر و روستا در حاشیه نماز جمعه بروات و در جلسه‌ای با حضور مردم این شهر گفت: امروز شاهدیم که یکی از ثمرات انقلاب اسلامی تشکیل شوراها هستند. اداره حکومت با رأی و انتخاب خود مردم از ابتکارات رهبر کبیر انقلاب بود تا مردم افرادی را به عنوان شورا انتخاب کنند و تصمیم گیری شهر را به شورا بسپارند.
وی افزود: مشارکت مردم در فعالیتهای اقتصادی، سیاسی، اجتماعی فرهنگی و سایر بخش ها با کمک به شورا قطعا محقق می‌شود. تقویت ارتباط مردم و حاکمیت با شورا قطعا قابل انجام است.
وی خطاب به حاضرین ادامه داد: قدردانی مردم بروات و همراهی آنها زبانزد هست و اگر انتقادی هم هست ما به انتقادات مردم با دید پیشرفت نگاه می کنیم.
وی تشریح کرد : جلسات شورا بصورت منظم در هر یکشنبه و سه‌شنبه انجام شده و دعوت از مسئولین شهرستان و بخش و ادارات و پاسخگویی داشتیم که بعداً به آن خواهیم پرداخت.
وی تصریح کرد: همکاری در برگزاری بعضی از مسابقات ورزشی، دیدار با فرماندار و رؤسای ادارات شهرستان، شرکت در همایش ها و دوره‌های آموزشی که در سطح استان و کشور برگزار شد و تقدیر از ورزشکاران و مدال آوران از جمله کارهایی بود که شورا انجام داده است.
وی تاکید کرد: اولویت بندی پروژه‌ها و بودجه‌بندی شهرداری در سال جاری با اعتباری حدود ۵۷ میلیارد تومان تصویب شد و با اولویت بندی که انجام شده امسال بحث آسفالت کوچه ها و تکمیل پروژه‌های سال قبل در اولویت هستند.
وی یادآور شد: در سفری که با شهردار محترم به سازمان شهرداری‌ها در تهران داشتیم بحث دریافت وام توسط شهرداری، سهمیه قیر رایگان و انتخاب و معرفی کردن یک پروژه به عنوان پروژه سال که باید معرفی کنیم را دنبال و افتتاح پروژها در دهه فجر هم یکی از اقداماتی بود که انجام شد.
وی اظهار کرد: در دیدار با رئیس هیأت ورزشهای همگانی استان برنامه همایش پیاده روی خانوادگی داشتیم که به دلایلی به تعویق افتاد که بزودی این همایش پیاده روی خانوادگی برگزار خواهد شد.
یکی دیگر از جلساتی که در شورا برگزار شد دیدار با نماینده بنیاد برکت بود و لیستی از افراد متقاضی وام و جویای کار ارایه دادیم و به محض باز شدن سایت و اختصاص اعتبار وام به آنان پرداخت خواهد شد. همچنین دیدار و مشورت با جمعی از بزرگان و معتمدین شهر در چند مرحله و استفاده از نظرات آنان ، دیدار با مدیر کل اداره ثبت احوال و مدیر کل راه و شهرسازی و استاندار محترم که گزارش آن را در همین جا عرض کردم.
وی تشریح کرد: یکی از وظایف شورا بازدید از پروژه های شهرداری است که پروژه ها بخوبی در حال انجام هستند و موارد و نواقصی که وجود داشته در حال رفع هست.
رئیس شورای شهر بروات بیان کرد: یکی از مواردی که بصورت جدی به آن پرداختیم همکاری با هیئت‌های مذهبی شهر در مناسبت‌های مختلف بود که از آنان در حد توان حمایت کردیم. همچنین در جلسات شهرستان،فرمانداری، شوراها و ادارات با حضور شهردار محترم شرکت و از‌حق و حقوق شهرمان دفاع کردیم. همچنین در روز ۲۵ اسفند که روز شهردار بود از شهردار شهرمان تجلیل کردیم‌ چون معتقدیم هر چه بیشتر قدردان باشیم قطعا نتیجه بهتری بدست خواهد آمد. در ادامه در طرح مفتاح الجنه با کمیته امداد امام خمینی در ماه مبارک رمضان همکاری کردیم و دیدار مردمی در ماه مبارک رمضان در مساجد و پیگیری جهت گاز کشی شهرک امام علی از دیگر اقدامات شورا بود.
وی ادامه داد: احیای بافتهای فرسوده شهر و آسفالت کوچه ها که طرح آن باید در اردیبهشت ماه در کمیسیون ماده ۵ استان به تصویب برسد تا بتوانیم سهمیه قیر رایگان را بگیریم. مصوبات مهمی از جمله بحث احداث کارخانه آسفالت بصورت مشارکتی که بزودی افتتاح خواهد شد.
همچنین واگذاری زمین جهت اجرای طرح‌های اشتغالزایی از دیگر مصوبات شورای شهر بوده است که همین جا از سرمایه گذاران و کسانی که می‌خواهند کار اقتصادی انجام دهند شورا و شهرداری آمادگی دارد تا زمین در اختیار آنان قرار دهد.
وی خاطرنشان کرد: در خصوص روشنایی معابر هم به حد پیگیر هستیم و این امر نیاز به اعتبار دارد

وی گفت: از بخشدار محترم می خواهیم تا در این امر همکاری کنند تا از طریق کمیته برنامه ریزی اعتباری به این امر اختصاص پیدا کند. همچنین در جلسه ای با اداره ورزش و جوانان بحث ساماندهی زمین‌های خاکی در دستور کار است و قراردادی با باشگاه فرهنگی ورزشی مهر عظام داریم تا اگر موافقت کنند زمین چمنی که در مجموعه شهدای گمنام افراز هست یک مجموعه ورزشی توسط مهر عظام ساخته شود و آکادمی فوتبال راه اندازی شود تا نوجوانان و نونهالان ما تحت پوشش قرار بگیرند و ورزش کنند.

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=12256

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.