افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 16 April , 2024
اسامی مستندهای بخش مسابقۀ «سینماحقیقت» اعلام شد

راهیابی دو مستندسازان کرمانی به جشنواره بین‌المللی سینما حقیقت

  • کد خبر : 9583
  • 04 آذر 1400 - 9:19
راهیابی دو مستندسازان کرمانی به جشنواره بین‌المللی سینما حقیقت

اسامی مستندهای راه‌یافته به بخش مسابقه پانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مستند ایران «سینماحقیقت» اعلام شد. حامد سعادت با «امان‌نامه» و محمدصادق اسماعیلی با «گیسلو» از استان کرمان در بخش‌های اصلی پانزدهمین جشنواره سینما حقیقت حضور دارند. به گزارش طلوع ارگ به نقل از فردای کرمان، پانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مستند ایران «سینما حقیقت» در حالی […]

اسامی مستندهای راه‌یافته به بخش مسابقه پانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مستند ایران «سینماحقیقت» اعلام شد.

حامد سعادت با «امان‌نامه» و محمدصادق اسماعیلی با «گیسلو» از استان کرمان در بخش‌های اصلی پانزدهمین جشنواره سینما حقیقت حضور دارند.

به گزارش طلوع ارگ به نقل از فردای کرمان، پانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مستند ایران «سینما حقیقت» در حالی فعالیت خود را آغاز کرده ‌است که مستندسازان استان کرمان حضور پررنگی در آن دارند.

روز گذشته اسامی مستندهای راه‌یافته به بخش‌های مسابقه‌ی جشنواره بین‌المللی سینما حقیقت منتشر شد که نام «حامد سعادت» با فیلم مستند «امان‌نامه» در بخش مستند‌های کوتاه و «محمدصادق اسماعیلی» با فیلم مستند «گیسلو» در بخش مستندهای نیمه‌بلند مسابقه ملی پانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مستند ایران «سینما حقیقت» به چشم‌ می‌خورد.

پانزدهمین دوره‌ی جشنواره بین‌المللی فیلم مستند ایران «سینماحقیقت» از ۱۸ تا ۲۵ آذرماه ۱۴۰۰  در شهر تهران برگزار خواهد شد. /

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=9583

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.