افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 29 March , 2024
منصور عسکریان مدیر پشتیبانی و روابط عمومی کرمان موتور در مراسم تقدیر از خبرنگاران بمی خبر داد:

سختی کار خبرنگاران فعال، در دوران کرونا بیشتر شده است / وضع قوانین سختگیرانه بهداشتی در کرمان موتور برای مبارزه با کرونا / معرفی محصولات جدید و عرضه سهام کرمان موتور در بورس؛ به زودی / شرایط سختی را می‌گذرانیم اما کمترین میزان تعدیل پرسنل را داشتیم

  • کد خبر : 6541
  • 22 مرداد 1399 - 20:20
سختی کار خبرنگاران فعال، در دوران کرونا بیشتر شده است / وضع قوانین سختگیرانه بهداشتی در کرمان موتور برای مبارزه با کرونا / معرفی محصولات جدید و عرضه سهام کرمان موتور در بورس؛ به زودی / شرایط سختی را می‌گذرانیم اما کمترین میزان تعدیل پرسنل را داشتیم

طلوع ارگ – محمدحسین خراسانی‌نژاد: جلسه تقدیر از خبرنگاران فعال رسانه‌های رسمی شرق استان کرمان سه‌شنبه بیست‌‌ویکم مرداد توسط شرکت کرمان موتور در منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید بم برگزار شد. منصور عسکریان مدیر پشتیبانی و روابط عمومی کارخانه کرمان موتور در ارگ جدید ضمن تبریک روز خبرنگار از تلاشهای شبانه‌روزی خبرنگاران فعال شهرستان بم […]

طلوع ارگ – محمدحسین خراسانی‌نژاد: جلسه تقدیر از خبرنگاران فعال رسانه‌های رسمی شرق استان کرمان سه‌شنبه بیست‌‌ویکم مرداد توسط شرکت کرمان موتور در منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید بم برگزار شد.

منصور عسکریان مدیر پشتیبانی و روابط عمومی کارخانه کرمان موتور در ارگ جدید ضمن تبریک روز خبرنگار از تلاشهای شبانه‌روزی خبرنگاران فعال شهرستان بم تقدیر کرد و گفت: خبرنگاران سفیران گمنام و در عین حال تاثیرگذار توسعه هستد که سختی‌های کار آنها در دوران کرونا چندین برابر شده است. وی افزود: ما در کرمان موتور ضمن دریافت انتقادات سازنده و منصفانه و اخبار خوب خبرنگاران شرق استان کرمان، همیشه سعی کرده‌ایم تعامل و ارتباط خوب و موثری در راستای توسعه منطقه ورونق تولید داشته باشیم و خبرنگاران محلی را پل ارتباطی محکم و قابل اعتمادی برای ارتباط با پرسنل و کارگران خصوصا خانواده‌های آنان می‌دانیم و برای شغل شریف خبرنگاری ارزش و اعتبار زیادی قائلیم.

آقای عسکریان در ادامه این نشست به برخی تمهیدات انجام شده توسط کرمان موتور برای جلوگیری از شیوع کرونا در بین پرسنل اشاره کرد و گفت: از ششم اردیبهشت کمیته‌های بهداشتی را در شرکت و کارخانجات به طور جدی راه‌اندازی کردیم و ضمن انجام یک سری تغییرات و تامین امکانات بهداشتی، قوانین سخت‌گیرانه‌ای را برای حفظ جان و سلامت پرسنل و خانواده آنها وضع کردیم.

استقرار پزشک به صورت دائمی در بهداری کارخانه، توزیع روزانه دو عدد ماسک بین پرسنل، مرخصی به پرسنلی که زمینه ابتلا به کرونا در آنها بیشتر است، افزایش سرویسهای حمل و نقل، ارایه آموزشهای مستمر بهداشتی توسط واحد آموزش، تامین آبسردکن پدالی و توزیع آب معدنی، ساخت تونل ضدعفونی توسط مهندسین کارخانه، تب سنجی مداوم، فعالیت مداوم واحد مددکاری و پیگیری وضعیت پرسنل نیازمند و بیمار و… از جمله اقدامات انجام شده توسط کرمان موتور در دروان کرونا بوده است که منصور عسکریان به آنها اشاره کرد و اظهار کرد: حفظ سلامتی پرسنل برای ما اهمیت ویژه‌ای دارد و علی‌رغم وجود بیش از ۳۵۰۰ نفر پرسنل تاکنون تنها حدود ۲۰ نفر از پرسنل به کرونا مبتلا شده‌اند که شاید ابتلای آنها اصولا از بیرون از کارخانه بوده است.

عسکریان در بخش دیگری از صحبتهای خود به رونمایی از محصولات جدید کرمان ظرف امسال اشاره کرد و افزود: وانت دوکابین t8  و طی یکی دو ماه آینده و شاسی بلند k8 تا پایان امسال تولید خود را آغاز خواهند کرد که امیدواریم با استقبال مشتریان روبرو شود. همچنین علاوه بر اینکه گروه اقتصادی کرمان خودرو از دو سه سال پیش وارد بورس شده است، در سال جاری شاهد ورود کرمان موتور نیز به بورس خواهیم بود که نوید بخش روزهای خوبی برای سهامداران آینده شرکت و مردم خواهد بود. در این خصوص نیز در ابتدای ورود کرمان موتور به بورس به تعداد زیادی از پرسنل واجد شرایط خود سهام رایگان عرضه می‌کنیم.

وی در ادامه این مراسم با بیان اینکه با وجود وضعیت نامساعد اقتصادی فعلی و وجود تحریمها، چرخ صنعت را آنقدر سخت می‌چرخانیم که دیسک کمر گرفته‌ایم! اما با این حال تک تک پرسنل و کارگران خود را دوست داریم و تمام تلاشمان را انجام می‌دهیم که کمترین سختی متوجه آنها و خانواده‌شان شود. عسکریان افزود: در دو سه سال اخیر حداکثر ۳۰۰ نفر از پرسنل ۳۵۰۰ نفری کرمان موتور تعدیل شدند و هم‌اکنون نیز با وجود شرایط سختی که داریم، شیفت و ساعات کاری را خیلی سبک‌تر از قبل کرده‌ایم اما حقوق و مزایای پرسنل و کارگران را مرتب و مستمر پرداخت کرده‌ایم.

در پایان این برنامه از خبرنگاران حاضر تقدیر شد.

 

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=6541

برچسب ها

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.