افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 29 March , 2024
به مناسبت ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار

گردهمایی بزرگ پرستاران، بازنشستگان، دانشجویان گروه های پرستاری شرق استان کرمان برگزار شد.

  • کد خبر : 3551
  • 22 دی 1397 - 11:44
گردهمایی بزرگ پرستاران، بازنشستگان، دانشجویان گروه های پرستاری شرق استان کرمان برگزار شد.

دکتر عباس عباس زاده رییس دانشگاه علوم پزشکی بم، ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار را به جامعه پرستاری تبریک عرض کرد و افزود: با همکاری و هم فکری پرستاران و همه پرسنل باید در جهت رشد و توسعه دانشگاه علوم پزشکی تلاش کنیم. در ابتدای مراسم محمدتقی جهانپور مدیر اداره پرستاری بم، ضمن تبریک […]

دکتر عباس عباس زاده رییس دانشگاه علوم پزشکی بم، ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار را به جامعه پرستاری تبریک عرض کرد و افزود: با همکاری و هم فکری پرستاران و همه پرسنل باید در جهت رشد و توسعه دانشگاه علوم پزشکی تلاش کنیم.

در ابتدای مراسم محمدتقی جهانپور مدیر اداره پرستاری بم، ضمن تبریک ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار به جامعه پرستاری، گفت: همکاری و همدلی در جامعه پرستاری بم شکل گرفته که زبان زد کشور شده است.
وی افزود: وزارت بهداشت هفته ایی را به عنوان هفته پرستار در نظر گرفته و با دوموضوع پیگیری می شود تجلیل از پرستاران و پیشکسوتان ودیگری طرح ملی غربالگری سلامت، که این طرح در ۷ مرکز در بیمارستان ها و کلینیک ها برگزار می شود که افراد بایستی جهت کنترل کردن فشار خون،قد و وزن کارت ملی خود را به همراه داشته باشند. افزایش سن، سالمندی زودرس و چاقی به دلیل تغذیه نامناسب، بیماری هایی را به همراه دارد این طرح باعث پیشگیری از خیلی ها بیماری ها می شود.
رییس اداره پرستاری بم گفت: اگر از ظرفیت و توان پرستاران استفاده شود در پیشگیری بسیاری از بیماری ها در جامعه می توانند موثر باشند.

حبیب الله نیکزادی پناه نماینده مردم شرق استان کرمان درمجلس ولادت حضرت زینب(س) و این روز را جامعه پرستاری کشور و دانشگاه علوم پزشکی تبریک گفت و از زحمات دکتر عباس زاده رییس دانشگاه که تلاش های زیادی در منطقه شرق استان کرمان در حوزه بهداشت و درمان دارند که نمونه ای از آن راه اندازی کلینیک با ۶ پزشک متخصص در ریگان بود تشکر کرد و افزود: بم می تواند در زمینه درمانی در جنوب شرق کشور مهم باشد.
وی افزود: مردم نسبت به چندسال آینده به لحاظ روحی تغییرات زیاد کردند با امید به زندگی در این شهر ادامه دادند و مردم که بعد از زلزله رفته بودند امروزه در حال برگشت به این شهر هستند مردم بم مردمی صبورند که سختی های زیادی را بعد از زلزله تحمل کردند. وی از زحمات برگزار کنندگان مراسم روز پرستار در بم تشکر کرد.

شهسوار پور فرماندار بم در ادامه مراسم ضمن تبریک این ایام دومین سالگرد ایت الله هاشمی رفسنجانی که خدمات ارزنده در این منطقه ارائه کرد را گرامی داشت و همچنین از زحمات دکتر عباس زاده و مجموعه دانشگاه علوم پزشکی تقدیر و تشکرکرد.

گردهمایی پرستاران شرق استان کرمان همراه با برنامه های شاد و متنوع، با همت اداره پرستاری شهرستان در سالن غدیر، با حضور مسئولین شهرستان و پرستاران بازنستگان و دانشجویان برگزار و از پرستاران نمونه با لوح یا بود تقدیر شد.

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=3551

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.