افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 18 April , 2024
در طرح پاییزه کتاب؛

کرمانی‌ها ۷۸۰۰ جلد کتاب خریدند

  • کد خبر : 9629
  • 09 آذر 1400 - 12:37
کرمانی‌ها ۷۸۰۰ جلد کتاب خریدند

معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: «کتابفروشی‌های عضو طرح پاییزه کتاب در استان، هفت‌هزار و ۸۶۱ جلد کتاب به ارزش بیش از شش میلیارد ریال را به فروش رساندند». به گزارش طلوع ارگ به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان، محمدجواد حسین‌زاده با […]

معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: «کتابفروشی‌های عضو طرح پاییزه کتاب در استان، هفت‌هزار و ۸۶۱ جلد کتاب به ارزش بیش از شش میلیارد ریال را به فروش رساندند».

به گزارش طلوع ارگ به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان، محمدجواد حسین‌زاده با اشاره به برگزاری طرح فروش پاییزه کتاب در استان کرمان، بیان کرد: «با توجه به اعلام سایت موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران، تعداد کتابفروشی‌های عضو طرح در کرمان ۲۴، تعداد کتابفروشی‌ها در مرکز استان ۱۹ و تعداد کتابفروشی در شهرستان‌ها پنج عدد بود که مبلغ کل فروش در این مدت شش میلیارد و ۱۷۲ میلیون و ۸۰۸ هزار ریال و تعداد کل فروش هفت‌هزار و ۸۶۱ جلد اعلام شده است».

وی ادامه داد: «طرح پاییزه کتاب ۱۴۰۰ به مدت پنج روز از شنبه ۲۹ آبان‌ماه تا روز چهارشنبه سوم آذرماه در استان و شهرهای کمتر توسعه‌یافته به مدت ۱۰ روز، تا دوشنبه هشتم آذرماه با یارانه‌ی ۲۰ درصدی برای کتاب‌های تالیفی و ۱۵ درصدی برای کتاب‌های ترجمه به مخاطبان برگزار شد».

حسینزاده گفت: «بر همین اساس سقف مجاز خرید برای هر خریدار به مبلغ ۳۰۰ هزار تومان و سقف یارانه‌ی خرید برای هر خریدار ۶۰۰ هزار ریال بوده است». /پ

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=9629

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.