افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 29 March , 2024

پنج پروژه با اعتبار ۱۶۰ میلیارد تومان در بم افتتاح و کلنگ‌زنی شد

  • کد خبر : 11053
  • 08 شهریور 1401 - 11:52
پنج پروژه با اعتبار ۱۶۰ میلیارد تومان در بم افتتاح و کلنگ‌زنی شد
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمان از افتتاح و کلنگ‌زنی پنج پروژه مختلف با اعتبار ۱۶۰ میلیارد تومان توسط بخش خصوصی و دولتی طی هفته دولت در شهرستان بم خبر داد.

به گزارش طلوع ارگ به نقل از ایرنا، سید مصطفی آیت اللهی موسوی شامگاه دوشنبه در حاشیه افتتاح پروژه های هفته دولت در بم گفت: پنج پروژه افتتاح و کلنگ زنی شده در شهرستان بم در حوزه صنعت، آب، بهداشت، عمران و کشاورزی بوده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمان ادامه داد: سالن تولید فوم شرکت آرمان موتور ارگ بم با اعتباری بالغ بر ۲۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان توسط بخش خصوصی در منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید بم افتتاح شد.

به گفته وی این سالن با اشتغالزایی ۴۳۰ نفر، صندلی خودرو، داشبورد، اگزوز و اکسل عقب برای خودروهای کرمان موتور تولید می‌کند.

آیت اللهی موسوی توضیح داد: این سالن روزانه ۱۴۰ سری (هر سری شامل هفت تکه) و سالانه ۲۳۵ تن فوم نرم تولید می کند.

در ادامه معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمان از افتتاح سردخانه نخل استوار خبر داد و گفت: این سردخانه مربوط به بسته بندی خرما و ذخیره سازی و نگهداری مواد غذایی است.

به گفته وی این سردخانه خرما با ظرفیت سالانه ۶ هزار تن توسط بخش خصوصی و با اعتباری بالغ بر ۲۲ میلیارد تومان راه اندازی شده است.

وی با اشاره به پروژه مربوط به حوزه بهداشت ادامه‌ داد: ساختمان مرکز بهداشت بم نیز در دو طبقه با زیربنای یک هزار و ۱۸۷ متر و با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات دانشگاه علوم پزشکی بم به بهره برداری رسید.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمان از افتتاح و کلنگ زنی پروژه‌های مربوط به آب و فاضلاب شهر بم خبر داد و افزود: پروژه‌های تامین آب به مجتمع دریجان ( شمال روستاهای دریجان، دربر، سابات، داردین، پوتار، توکل آباد، مهرآباد و پدوا) با اعتبار ۳۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان توسط پیمانکار قرارگاه استانی امام حسن مجتبی (ع) کلنگ زنی شد.

وی همچنین تاکید کرد: پروژه آبرسانی به مجتمع دهبکری نیز با اعتبار ۱۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان توسط پیمانکار شرکت آباد خاک کلنگ‌زنی شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمان نیز تاکیدکرد: پروژه‌های تامین آب و آبرسانی مانند پروژه حفر و تجهیز چاه و توسعه و بازسازی شبکه آب بم و بروات با اعتباری بالغ بر هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان افتتاح شد.

وی همچنین درباره پروژه های روستایی از افتتاح نمادین طرح آسفالت خروجی شهرک امیرآباد خبر داد و تصریح کرد: پروژه‌های روستایی آسفالت شهرستان بم با ۱۳۷ هزار مترمربع آسفالت و اعتبار ۳۵ میلیارد تومان هستند.

به گزارش ایرنا، آیت الهی موسوی همراه با مسئولین شهرستان بم با حضور در منزل شهید حسن جزینی زاده از شهدای امنیت ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهیدان ، یاد و خاطره این شهید را گرامی داشتند.

معاون استانداری کرمان روز دوشنبه برای افتتاح پروژه های هفته دولت به شهرستانهای شرقی استان کرمان (ریگان،فهرج ، نرماشیر و بم) سفر کرد.

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=11053

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.