افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 19 April , 2024

پایان قدرت‌نمایی شرور سابقه‌دار در بم

  • کد خبر : 10929
  • 27 مرداد 1401 - 18:08
پایان قدرت‌نمایی شرور سابقه‌دار در بم
فرمانده انتظامی بم از دستگیری شرور سابقه داری که با ایجاد رعب و وحشت در بیمارستان بم و همچنین سرقت به عنف در این شهرستان اقدام به قدرت نمایی کرده بود خبر داد.

به گزارش طلوع ارگ به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ یوسف سلیمانی روز پنجشنبه در تشریح این خبر گفت: در پی دریافت گزارش‌هایی مبنی بر اینکه یک شرور در یکی از بیمارستان های بم اقدام به قدرت نمایی کرده و با ایجاد رعب و وحشت و نزاع فردی و همچنین سرقت به عنف آرامش شهروندان را سلب کرده است موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با تلاش ماموران پلیس امنیت عمومی و با اشرافیت اطلاعاتی، متهم شناسایی و طی یک عملیات کمتر از ۲۴ ساعت در عملیات ضربتی دستگیر و پس از تحقیقات تکمیلی تحویل مراجع قضایی شد.

سرهنگ سلیمانی تصریح کرد: این متهم دارای سابقه چندین مورد نزاع و نگهداری سلاح و ایجاد اخلال در نظم عمومی در پرونده بود که پس از معرفی به مراجع قضایی روانه زندان شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان بم با اشاره به اشرافیت اطلاعاتی پلیس خاطرنشان کرد: تمامی فعالیت‌ها و اقدامات افراد شرور و اوباش به صورت مداوم رصد می‌شود و در صورت ارتکاب هرگونه تخلف و جرم علیه امنیت و آرامش مردم پلیس در چارچوب قوانین و مقررات با قاطعیت با آنا برخورد خواهد شد.

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=10929

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.