افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 30 March , 2024
استاندار کرمان عنوان کرد:

هیچ کنسرتی در دولت یازدهم در کرمان لغو نشد

  • کد خبر : 1793
  • 21 آذر 1396 - 9:38
هیچ کنسرتی در دولت یازدهم در کرمان لغو نشد

استاندار کرمان با تاکید بر این که سرنوشت هیچ قومی تغییر نمی یابد، مگر اینکه خودشان بخواهند، گفت: امروز برای توسعه و آبادانی استان همه مردم باید پای کار بیاند و به جای گوشه نشینی، وارد میدان عمل شده و مطالبه گری نمایند.

علیرضا رزم حسینی در نشست با اعضای کارگروه مشاورین جوان، برگزاری جلسات مفید و دارای خروجی موثر را مورد تاکید قرار داد و افزود: بحث جانشین پروری در نخستین روزهای آغاز بکار دولت در استان کرمان مطرح شد اما بدلیل برخی از مسائل قانونی متوقف گردید.
وی از آمادگی استان برای شناسایی و مسئولیت دادن به جوانان شاغل در دستگاه های اجرایی که دارای پتانسیل مسئولیت پذیری می باشند، خبر داد و خاطر نشان کرد: جوانان درون دستگاه های اجرایی را می توان در راستای طرح جانشین پروری ارتقاء بخشید و در حوزه مدیریتی بکار گرفت که نمونه عملی آن مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان می باشد.
استاندار کرمان با تاکید براینکه در صورت لزوم در جهت اعتلای فرهنگی و اقتصادی استان آمادگی داریم تا هزینه پرداخت کنیم، تصریح کرد: کانال تلگرامی “در کنار استاندار” با بیش از ۵ هزار نفر عضو، بدون هزینه دولتی و کاملا مردمی، معنای واقعی منشور حقوق شهروندی است که در سراسر استان کرمان راه اندازی شده و مطالبات مردمی از این طریق پیگیری و مرتفع می شوند.
رزم حسینی با اشاره به اینکه همواره از اتاق بازرگانی کرمان درخواست شده است تا در رابطه با برگزاری دوره های کارآفرینی و آموزش کسب و کار فعال تر عمل کند، گفت: پارک های علم و فناوری در سایر استان ها مستقل عمل می کنند که در این راستا تلاش خواهیم کرد تا با مستقل کردن پارک علم و فناوری استان، تحولی اساسی در این حوزه پدید بیاوریم.
استاندار کرمان با اشاره به اینکه باید اطلاع رسانی مناسب تری از فعالیت های دولت به مردم صورت گیرد،  افزود: طرح های ابتکاری خوبی در اداره کل روابط عمومی استانداری کرمان به مرحله اجرا در آمده است و همچنان این اداره کل از طرح های نوگرایانه استقبال می کند.
رزم حسینی با تاکید براینکه امر اطلاع رسانی با تبلیغ از افراد بسیار متفاوت است، خاطرنشان کرد: بسیاری از اقدامات دولت در استان کرمان از قبیل اسناد امنیت غذایی، طرح نجات، طرح همیاران آب، طرح مثلث توسعه اقتصادی و … کارهایی بود که به سختی انجام شد اما اطلاع رسانی در سطح مطلوب صورت نگرفت.
وی با اشاره به اینکه طرح مثلث توسعه اقتصادی به خوبی تبیین نشد و هیچ فردی به جز آیت الله هاشمی رفسنجانی رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام به اهداف و ثمرات آن پی نبرد، یادآورشد: یکی از توفیقات آیت الله سید یحیی جعفری نماینده سابق ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان این بود که بر امورات مختلف نظارت داشتند و به جای دخالت، مسئولین را راهنمایی می کردند.
استاندار کرمان با تاکید براینکه به ابزار هنر و رسانه برای توسعه اعتقاد و باور قلبی دارم، تصریح کرد: تحولات اساسی با همکاری معین های اقتصادی در استان کرمان ایجاد شده است که نمونه آن احداث فرودگاه شهداد و فرود یک فروند هواپیمای مسافربری است که این تحولات با گستره وسیع تری ادامه خواهد یافت.
رزم حسینی ضمن تبیین الگوی اقتصاد مقاومتی و ثمرات این طرح در شهرستان قلعه گنج، گفت: مملکت را می توان ساخت و تا به امروز همچون رزمنده ای در میدان فتح عمل کرده ایم که بدون مهمات برای توسعه و آبادانی این استان می جنگد.
وی با گلایه از اصحاب هنر که علی رغم برگزاری چهار نشست، حتی یک طرح و ایده به استانداری ارائه نکرده اند، افزود: طی چهار سال دولت تدبیر و امید در استان کرمان حتی یک کنسرت لغو نشد و بیشترین برنامه های فرهنگی و هنری در کرمان برگزار گردید.
استاندار کرمان با اشاره به برگزاری بیش از ۴۰۰ میتینگ سیاسی در استان کرمان طی چهار سال گذشته بدون هیچ گونه نزاع و درگیری، یادآورشد: سرنوشت هیچ قومی تغییر نمی یابد، مگر اینکه خودشان بخواهند، امروز برای توسعه و آبادانی استان همه مردم باید پای کار بیاند و به جای گوشه نشینی، وارد میدان عمل شده و مطالبه گری نمایند.
رزم حسینی با اشاره به سخنرانی آیت الله محمدی گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه استان کرمان دارای ظرفیت و پتانسیل های فراوانی است، تصریح کرد: پس از چهار دهه خطابت جمعه توسط آیت الله جعفری، سبک جعفریه باید در استان کرمان نهادینه شود، با این باور که نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه مربوط به یک گروه و طیف خاص نیست و همه آحاد مردم را زیر چتر حمایت قرار می دهد./ایسنا

 

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=1793

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.