افزونه جلالی را نصب کنید. Monday, 15 April , 2024
در مرحله داوری پنجمین دوره انتخاب و معرفی پایتخت کتاب ایران

شهر های بم، رفسنجان و سیرجان در میان ٢٠ شهر راه یافته به مرحله نهایی

  • کد خبر : 3685
  • 24 بهمن 1397 - 17:10
شهر های بم، رفسنجان و سیرجان در میان ٢٠ شهر راه یافته به مرحله نهایی

به گزارش پایگاه خبری طلوع ارگ به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد، احمد وفایی، معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت: شهر های سیرجان، رفسنجان و بم پس از دو مرحله داوری و از بین ١٧٢ شهر در بین ٢٠ شهر برگزیده در سطح کشور قرار […]

به گزارش پایگاه خبری طلوع ارگ به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد، احمد وفایی، معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت: شهر های سیرجان، رفسنجان و بم پس از دو مرحله داوری و از بین ١٧٢ شهر در بین ٢٠ شهر برگزیده در سطح کشور قرار گرفتند.

وی افزود: طرح انتخاب و معرفی پایتخت کتاب ایران از برنامه های ترویج کتاب خوانی معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است که چهار سال است در سطح کشور برگزار و امسال شاهد پنجمین دوره برگزاری آن هستیم.

معاون فرهنگی و رسانه ای گفت: از اهداف این برنامه می توان به مواردی از قبیل کمک به توسعه پایدار، فرهنگی و اجتماع محور شهرها – انسجام بخشی به فعالیت های فرهنگی در شهرها با محوریت کتاب و کتاب خوانی – کشف، جذب، ساماندهی و بهره گیری از امکانات و ظرفیت های محلی و بومی برای ترویج کتاب خوانی – تقویت برنامه ریزی و نگاه به آینده نام برد.

وفایی افزود: از میان شهرهای اعلام شده یک شهر به عنوان پنجمین پایتخت کتاب ایران و چهار شهر نیز به عنوان شهر خلاق در زمینه ترویج کتاب و کتابخوانی از سوی هیات داوران نهایی این برنامه انتخاب خواهند شد.

مراسم اختتامیه انتخاب و معرفی پنجمین پایتخت کتاب ایران با حضور دکتر اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری و تعدادی از مسوولان کشوری و اهالی قلم و فرهنگ روز ۴ اسفند ۱۳۹۷ در سالن همایش های بین المللی کتابخانه ملی ایران برگزار خواهد شد

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=3685

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.