افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 23 April , 2024
کشف 30 کیلو شیشه در نرماشیر؛

زوج قاچاقچی در انتقال مواد مخدر ناکام ماندند

  • کد خبر : 9489
  • 24 آبان 1400 - 9:46
زوج قاچاقچی در انتقال مواد مخدر ناکام ماندند

به گزارش طلوع ارگ به نقل از پایگاه خبری پلیس ، زن و شوهری که پس از تحویل محموله‌ی «شیشه» در شرق کشور، قصد انتقال آن به شهرهای غربی کشور را داشتند در نرماشیر دستگیر شدند. به گفته‌ی فرمانده انتظامی شهرستان نرماشیر در بازرسی از خودروی این زوج قاچاقچی، ۳۰ کیلو و ۵۰۰ گرم ماده‌ی اعتیاد‌آور […]

به گزارش طلوع ارگ به نقل از پایگاه خبری پلیس ، زن و شوهری که پس از تحویل محموله‌ی «شیشه» در شرق کشور، قصد انتقال آن به شهرهای غربی کشور را داشتند در نرماشیر دستگیر شدند.

به گفته‌ی فرمانده انتظامی شهرستان نرماشیر در بازرسی از خودروی این زوج قاچاقچی، ۳۰ کیلو و ۵۰۰ گرم ماده‌ی اعتیاد‌آور شیشه کشف شد.

سرهنگ رضا زیدآبادی اظهار کرد: «ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان نرماشیر هنگام کنترل خودروهای عبوری در محور نرماشیر – بم به یک دستگاه پژو ۴۰۵ مشکوک شده و آن را متوقف کردند».

وی افزود: «ماموران در بازرسی تخصصی از این خودرو، ۳۰ کیلو و ۵۰۰ گرم شیشه‌ی جاساز شده را کشف و در این رابطه یک زن و مرد را دستگیر کردند».

فرمانده انتظامی شهرستان نرماشیر با اشاره به اینکه این محموله پس از ورود از مرزهای شرقی کشور برای انتقال به استان‌های غربی تحویل این زوج شده بود، خاطرنشان کرد: «با تشکیل پرونده در این رابطه، متهمان برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند». /پ

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=9489

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.