افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 28 March , 2024
از سوی استاندار کرمان صورت گرفت

توبیخ مدیران غایب در شورای آموزش و پرورش کرمان+ اسامی

  • کد خبر : 7850
  • 27 دی 1399 - 10:28
توبیخ مدیران غایب در شورای آموزش و پرورش کرمان+ اسامی

استاندار کرمان مدیران غایب در جلسه شورای آموزش و پرورش استان کرمان را توبیخ کرد.

به گزارش طلوع ارگ به نقل از ایسنا، دکتر”علی زینی وند” صبح امروز ۲۷ دی‌ماه در واکنش به غیبت تعدادی از مدیران استان در جلسه شورای آموزش و پرورش استان گفت: به مدیرانی که اهمیت نمی دهند، اخطار می دهم و باید کسانی که در جلسه امروز غائب بودند، تذکر کتبی داده شود و دفعه دیگر مدیری در جلسات بدون عذر موجه حضور نداشته باشد، دیگر حق ندارد هیچ جلسه ای در استانداری بیاید.

وی افزود: بخشی از مشکلات به دلیل بی عرضگی ما مدیران است و مدیری که وقت برای جلسه آموزش و پرورش نگذارد به درد مدیریت نمی خورد.

زینی وند با اشاره به اینکه مدیران نباید در حضور در جلسات کوتاهی کنند، افزود: مدیرانی که در جلسه حاضر نشده اند، کار بسیار زشتی انجام داده اند و باید نام آنها اعلام و توبیخ کتبی بشوند.

زینی وند تصریح کرد: دو ماه در این استان هستم و چند بار تذکر دادم. مثل اینکه گوش شنوائی وجود ندارد؛ برخورد کردن برای ما خیلی راحت است و می شود درب آن اداره را بست و تا زمانی که خودم در استان هستم، مدیری حق ندارد کوتاهی بکند.

استاندار کرمان گفت: شورای آموزش و پرورش یکی از مهم ترین جلسات ماست و فرمانداران باید به این سبک رفتار کنند و باید جدی بگیرند و از این به بعد تذکر نمی دهیم، برخورد می کنیم؛ مدیری که حرمت خود را حفظ نمی کند، پیش ما هم حرمت ندارد.

“سید آیت‌الهی‌موسوی” معاون استاندار، “یدالله موحد” رییس کل دادگستری، “جعفر رودری” رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان، “عباس صادق‌زاده” مدیرکل بهزیستی استان، “یحیی صادقی” مدیرکل کمیته امداد،”رضا اسماعیلی” مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی، “سیدمهران عالم‌زاده” شهردار کرمان و “حمیدرضا رشیدی نژاد” رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمان در این جلسه حضور نداشتند.

برای حضور در این جلسه از “محمدصادق بصیری” معاون سیاسی، امنینی و اجتماعی استاندار کرمان، “مصطفی آیت‌الهی‌موسوی”، “یدالله موحد” رییس کل دادگستری، “جعفر رودری” رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان، “سید محمد واعظی‌نژاد” مدیرکل نوسازی مدارس استان، “عباس صادق‌زاده” مدیرکل بهزیستی استان، “یحیی صادقی” مدیرکل کمیته امداد، “محمد قاسمی” مدیرکل ثبت احوال و استاند استان، “رضا اسماعیلی” مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی، “علیرضایی” رییس سازمان بسیج فرهنگیان، “مهران عالم‌زاده” شهردار کرمان، “حمیدرضا رشیدی” رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمان، “محمد کاظمی‌نژاد” مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو کرمان، “بهرام امیری‌پاک” مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک کرمان دعوت به عمل آمده بود.

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=7850

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.