افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 16 April , 2024
حادثه در محور باغین – بردسیر؛

تصادف اتوبوس و تریلی ۲ کشته و ۱۷ مصدوم برجا گذاشت

  • کد خبر : 9866
  • 14 دی 1400 - 10:11
تصادف اتوبوس و تریلی ۲ کشته و ۱۷ مصدوم برجا گذاشت

 نیمه‌شب گذشته در اثر برخورد یک دستگاه اتوبوس که از مشهد عازم بندرعباس بود با یک تریلی، در محور باغین به بردسیر، دو نفر جان باختند و ۱۷ نفر نیز مصدوم شدند. به گفته‌ی دکتر صابری رئیس اورژانس کرمان، فوتی‌های این تصادف، دو مرد ۲۰ و ۲۸ ساله هستند که به علت شدت جراحات وارده، در دم جان باختند. به گزارش طلوع ارگ به نقل از روابط […]

 نیمه‌شب گذشته در اثر برخورد یک دستگاه اتوبوس که از مشهد عازم بندرعباس بود با یک تریلی، در محور باغین به بردسیر، دو نفر جان باختند و ۱۷ نفر نیز مصدوم شدند.

به گفته‌ی دکتر صابری رئیس اورژانس کرمان، فوتی‌های این تصادف، دو مرد ۲۰ و ۲۸ ساله هستند که به علت شدت جراحات وارده، در دم جان باختند.

به گزارش طلوع ارگ به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم‌پزشکی کرمان، صابری بیان کرد: «حدود ساعت ۱ بامداد روز سه‌شنبه، ۱۴ دی ماه، به دنبال دریافت گزارش برخورد اتوبوس به تریلی در کیلومتر ۱۰ محور باغین به بردسیر، بلافاصله ۵ تیم فوریت‌های پزشکی به محل حادثه اعزام شد».

وی گفت: «در پی این حادثه متاسفانه دو مرد ۲۰ و ۲۸ ساله به علت شدت جراحات وارده در دم جان باختند و ۱۷ نفر مصدوم شدند که مصدومان شامل ۹ مرد و ۸ زن با رده‌ی سنی ۷ تا ۵۳ سال هستند».

رئیس اورژانس کرمان افزود: «۱۴ نفر از مصدومان این حادثه بعد از رهاسازی و اقدامات درمانی مناسب توسط تیم‌های فوریت‌های پزشکی به بیمارستان شهید باهنر کرمان منتقل و سه نفر نیز در محل حادثه درمان سرپایی شدند».

وی تاکید کرد: «حال عمومی مصدومان این حادثه مساعد گزارش شده است». /پ

 

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=9866

برچسب ها

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.