افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 26 April , 2024
محمد بنی‌اسدی با تاکید بر مشکلات مالی شهرداری بم:

به ۲۵۰ نیروی پاکبان در حوزه خدمات شهری نیاز داریم که قادر به تامین آن نیستیم

  • کد خبر : 9251
  • 20 مهر 1400 - 14:29
به ۲۵۰ نیروی پاکبان در حوزه خدمات شهری نیاز داریم که قادر به تامین آن نیستیم

سرپرست شهرداری بم در شانزدهمین جلسه شورای اسلامی شهر که عصر دوشنبه نوزدهم مهر سالجاری تشکیل شد با تاکید بر کمبودهای مالی شهرداری گفت: حوزه معاونت خدمات شهری شهرداری بم ۷۰ نیروی پاکبان دارد. وی افزود: این در حالی است که برای خدمات مناسب در باغشهری با گستردگی زیاد همچون بم و فارغ از ماشین […]

سرپرست شهرداری بم در شانزدهمین جلسه شورای اسلامی شهر که عصر دوشنبه نوزدهم مهر سالجاری تشکیل شد با تاکید بر کمبودهای مالی شهرداری گفت: حوزه معاونت خدمات شهری شهرداری بم ۷۰ نیروی پاکبان دارد. وی افزود: این در حالی است که برای خدمات مناسب در باغشهری با گستردگی زیاد همچون بم و فارغ از ماشین آلات و امکانات سخت‌افزاری، حداقل به ۲۵۰ نیروی پاکبان نیاز داریم.
به گزارش طلوع بم کریم غضنفرآبادی رییس شورا نیز در این خصوص با تاکید بر اینکه نیروهای خدماتی شهرداری بم که در جای دیگری مشغول به کار هستند باید به محل خدمت خود برگردند گفت: خدمات شهری باید به صورت عادلانه و با ساماندهی دقیق در تمام نقاط شهر فعالیت کنند. غضنفرآبادی افزود: در هفته آینده با تمام پرسنل خدمات شهری دیداری خواهیم داشت.
سمانه سام‌نژاد دیگر عضو شورای شهر نیز در خصوص موضوع خدمات شهری با انتقاد از نحوه ارائه برنامه های معاون خدمات شهری در یکی از جلسات قبلی شورا گفت: ما توقع داشتیم با آمادگی کاملتر و ارائه برنامه ها به صورت طبقه بندی شده و سیستمی رو به رو شویم اما درست هست که انتقاداتی نسبت به آقای بنی اسدی دارم اما ایشان همیشه برنامه هایشان به صورت سیستمی و منظم بوده‌اند در حالیکه برنامه های معاون ایشان اینگونه نبود. در ادامه سام نژاد پیشنهاد راه اندازی سامانه ارزیابی عملکرد حوزه های مختلف شهرداری را در صحن شورا مطرح کرد.
در ابتدای جلسه شورا در خصوص انتخاب سرمربی تیم فوتبال شهرداری بم بحث شد که کریم غضنفرآبادی از اقدام به موقع محمد بنی‌اسدی مدیرعامل تیم تشکر کرد و در ادامه گفت: به زودی تست گیری و تمرینات تیم آغاز خواهد شد تا بتوانیم نتایج قابل قبولی در لیگ داشته باشیم و چه بسا بتوانیم به لیگ دسته یک نیز صعود کنیم. در ادامه سرپرست شهرداری در خصوص مهدی نامجو سرمربی جدید تیم فوتبال شهرداری بم گفت: آقای نامجو از مربیان بومی استان و دارای مدرک A آسیا هستند و دستیار صمد مرفاوی و بلاژویچ هم بوده و مربیگری در مس کرمان و ذوب آهن اصفهان را هم در کارنامه سالهای اخیر خود دارد. نامجو تمامی مربیان و بازیکنان بمی را می شناسد و از ظرفیت بومی منطقه استفاده خواهد کرد.
علیرضا ریاضی در این جلسه خواستار ثبت جزییات با دقت بالا در قرارداد سرمربی جدید شهرداری بم شد. حامد سلوجوقیان رئیس کمیسیون ورزش شورا نیز خواستار ارائه ریز برنامه ها و اقداماتی جهت کاهش هزینه‌ها و راه اندازی آکادمی فوتبال شهرداری شد. در این جلسه محمد تقی جهانپور و منصور عزیزآبادی حضور نداشتند.

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=9251

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.