افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 27 April , 2024
منصور نائب زاده سرمایه‌گذار بخش خصوصی سینما اطلس:

افتتاح سینمای دیجیتال در بم، همزمان با سالروز پنج دی

  • کد خبر : 13281
  • 17 آبان 1402 - 19:12
افتتاح سینمای دیجیتال در بم، همزمان با سالروز پنج دی

منصور نائب زاده سرمایه‌گذار بومی این سینما که در مرکز خرید اطلس واقع هست در گفتگو با طلوع بم گفت: این مجموعه پنج طبقه سازه الحاقی و جدا از زمین شهرداری است که ما بر اساس رسالت اجتماعی پیگیریی و راه اندازی کردیم. وی در خصوص سینمای دیجیتال و ویژگیهای آن افزود: در کشور بین […]

منصور نائب زاده سرمایه‌گذار بومی این سینما که در مرکز خرید اطلس واقع هست در گفتگو با طلوع بم گفت: این مجموعه پنج طبقه سازه الحاقی و جدا از زمین شهرداری است که ما بر اساس رسالت اجتماعی پیگیریی و راه اندازی کردیم.
وی در خصوص سینمای دیجیتال و ویژگیهای آن افزود: در کشور بین ۵ تا ۱۰ مجوز مدرن در این زمینه تا به امروز صادر شده است. سیستم صوت این مجموعه کاملا دیجیتال و ظرفیت این سینما است و قابلیت تفکیک صدای بی نظیری در اختیار شما قرار می‌دهد و لذت تماشای یک فیلم یا موسیقی را چندین برابر افزایش می دهد و صوت دور میزند این در حالیست که قسمت عایق‌کاری مجموعه تماماً وول پلن(عایق صوتی) خارجی هست که آکوستیک هست و در بحث برگشت صوت بسیار تاثیر دارد.

 
وی ادامه داد: مانیتور مجموعه به طول ۷ متر و ارتفاع سه متر و چهل سانتیمتری است و تی وی وال ۴k می‌شود و نیاز به پرده و پروژکتور نداریم حتی اگر بخواهیم کنسرت اجرا کنیم سیستم صوت آن جداگانه و از بروزترین امکانات و با کیفیت‌ترین اجناس در این مجموعه استفاده شده است و جا دارد از رایزنی‌های ریاست شورا تشکر کنم و امیدواریم که بتوانیم در پنج دی ماه آن را افتتاح کنیم.
وی یادآور شد: در این مجموعه دو سینما خواهیم داشت و قسمتی از مجموعه را برای باشگاه بانوان برنامه ریزی کردیم و یک فروشگاه محصولات کاملا فرهنگی هم خواهیم داشت و پشت بام را هم برای یک روف گاردن شکیل آماده خواهیم کرد. یک طبقه هم داریم که کارهای سفت‌کاری آن انجام شده است و با نیاز سنجی که صورت خواهد گرفت آن هم ساماندهی خواهد شد.
◽️ گفتنی است؛ اعضای شورای شهر بم از این پروژه بازدید و اعلام حمایت کردند.

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=13281

برچسب ها

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.