افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 18 April , 2024

برپایی جشن قهرمانی تیم فوتبال خاتون بم در ایلام

  • کد خبر : 10592
  • 17 خرداد 1401 - 10:40
برپایی جشن قهرمانی تیم فوتبال خاتون بم در ایلام
تیم فوتبال خاتون بم در بیست و دومین هفته رقابت های لیگ برتر بانوان قهرمانی خود را در ورزشگاه تختی ایلام جشن گرفت.

به گزارش طلوع ارگ به نقل از ایرنا، در هفته بیست و دوم رقابت های لیگ برتر فوتبال بانوان و در آخرین دیدار این فصل تیم خاتون بم و پالایش گاز ایلام در مقابل هم قرار گرفتند.

تیم خاتون بم مهمان پالایش گاز ایلام بود و با نتیجه پنج بر یک تیم میزبان را شکست داد و جام قهرمانی لیگ برتر را بالای سر برد.

در حاشیه این جشن مربی تیم پالایش گاز بانوان ایلام ضمن تبریک قهرمانی به تیم خاتون خاتون بم در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تیم خاتون بم با تمام قدرت و امکانات خود در لیگ حاضر شد و شایستگی این قهرمانی را داشت.

ندا عزیزپور افزود: تیمی که در ابتدا یک برنامه ریزی مناسب داشته باشد، بطور قطع موفق خواهد شد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه تیم پالایش گاز ایلام پنج بازیکن اصلی خود را در اختیار نداشت، اما نیمه اول را خوب آغاز کرد.

مربی تیم پالایش گاز ایلام گفت: نیمه دوم با وجود جبران گل اول خاتون بم اما بازیکنان این تیم برتری خود را به نمایش گذاشتند و موفق شدند پنج بر یک این دیدار را به پایان برسانند.

مربی تیم خاتون بم نیز در جشن قهرمانی تیمش گفت: امسال تیم های خوبی در لیگ حضور داشتند و قهرمان تا هفته آخر مشخص نشد و با تلاش بازیکنان تیم خاتون بم با اقتدار قهرمانی را از آن خود کرد.

مرضیه جعفری افزود: از بازیکنان تیم، مدیرعامل و مسوولان استان کرمان که با تمام توان تیم را حمایت کردند، کمال تشکر را دارم.

وی ادامه داد: اگر مدیرعامل تمام باشگاه های کشور مانند خاتون بم ورود کنند، فوتبال ما قطعا قدرتمندتر و بهترین تیم ها را در لیگ خواهیم داشت.

جعفری تصریح کرد: تیم خاتون بم  پنج بازیکن در تیم‌ ملی دارد و تیم از بازیکنان بومی و غیر بومی تشکیل شده است.

مدیر کل ورزش و جوانان ایلام نیز در حاشیه جشن قهرمانی لیگ برتر فوتبال بانوان گفت: امروز دیدار پایانی لیگ برتر بین تیم های خاتون بم و پالایش گاز ایلام برگزار شد و با توجه به نتایج و امتیازات این تیم در جدول رده بندی قهرمانی آن پیش بینی شده بود.

مظفر علیشائی افزود: با توجه به اطلاعات دریافت شده تیم خاتون بم هزینه های فراوانی داشتند و در واقع نخبگان زیادی را از اقصی نقاط کشور با هزینه بالا جذب کرده بودند.

وی با بیان اینکه نسبت بازیکنان غیر بومی به بومی در این تیم ۷۰ درصد است، گفت: این تیم از همان ابتدا با جذب بهترین بازیکنان قهرمانی خود را پیش بینی کرده بود.

مدیرکل ورزش و جوانان ایلام در خصوص تیم پالایش گاز ایلام نیز گفت: این تیم، تیمی کاملا جوان، امیدوار کننده و آینده دار است و خوشبختانه توانست در لیگ برتر باقی بماند و باید برای فصل آینده با کمک مسوولان باشگاه و تیم برنامه ریزی مناسبی صورت گیرد تا بتواند سال های آینده یکی از سکوها را کسب کند.

علیشائی اظهار داشت: بازیکنان تیم پالایش گاز کاملا بومی هستند و با غیرت و تعصب جنگیدند و امیدواریم با برنامه ریزی برای فصل آینده هم از نظر فنی هم از نظر فیزیکی تیم قوی تری بار شاکله بومی برای لیگ آماده کنیم.

وی تصریح کرد: هدف پالایشگاه گاز ایلام و ورزش و جوانان استان ساختن بازیکن و جذب توسط سایر تیم هاست تا از این طریق ورزشکاران یک منبع مالی بدست آوردند چرا که  از اهداف تخصصی هر باشگاهی این است که از فروش ورزشکار هم باشگاه هم خود بازیکن منتفع شود که این سیاست دوگانه در حال پیگیری است.

مدیر کل ورزش و جوانان ایلام گفت: با توجه به صحبت هایی که با مدیرکل ورزش وزارت نفت داشتیم انتظارات خود را فراتر از شرایط موجود درخواست کردیم و قرار شد بزودی با گروهی از مسوولان مرتبط در حوزه نفت وارد ایلام شوند و درخواست خود را بصورت مکتوب و  تحویل آنها شود.

به گزارش ایرنا، آخرین دیدار لیگ برتر فوتبال بین تیم های خاتون بم و پالایش گاز بانوان ایلام در ورزشگاه تختی ایلام برگزار شد و تیم خاتون بم جشن قهرمانی خود را در ایلام برگزار کرد.

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=10592

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.