افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 26 April , 2024

باند سارقان برون استانی با ۱۸ فقره سرقت در بم منهدم شد

  • کد خبر : 11585
  • 24 آذر 1401 - 18:18
باند سارقان برون استانی با ۱۸ فقره سرقت در بم منهدم شد
جانشین فرمانده انتظامی بم از دستگیری اعضای باند هشت نفره سرقت اماکن خصوصی و سیم برق با ۱۸ فقره سرقت در عملیات کلانتری ۱۳ این شهرستان خبر داد.

به گزارش طلوع ارگ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس کرمان، سرهنگ داریوش تاج آبادی افزود: در پی وقوع چندین فقره سرقت درب های باغ های کشاورزی، سیم برق و کابل، سرقت قطعات و محتویات خودرو و همچنین اماکن خصوصی در بم، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی اظهار داشت: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی طی چند هفته، ماموران کلانتری ۱۳ این فرماندهی سرانجام موفق شدند، رد باند حرفه ای هشت نفره سارقان را که در شهرستان بم در قالب کارگاه های ضایعاتی اقدام به سرقت از باغات کشاورزی و سرقت های خرد و سیم های برق می کردند را شناسایی کنند.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان بم با اشاره به اینکه این افراد اهل استان های شرقی و برخی از آنان از اتباع بیگانه بودند، اظهار داشت: با شناسایی مخفیگاه متهمان و هماهنگی قضایی، ماموران انتظامی در چند مرحله عملیات غافلگیرانه، متهمان را دستگیر کردند.

سرهنگ تاج آبادی با اشاره به اینکه سارقان وسایل سرقتی را معیوب و به عنوان وسایل ضایعاتی به فروش می رساندند، بیان دشت: اعضای این باند به ۱۸ فقره سرقت اعتراف و در بازرسی صورت گرفته از مخفیگاه آنها و کارگاه های ضایعاتی مقدار زیادی اموال مسرقه شامل سیم و کابل، قطعات خودرو، چهار عدد درب باغ های کشاورزی و ۲ دستگاه موتورسیکلت و مقادیری وسایل سرقتی دیگر کشف شد.

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=11585

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.