افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 18 April , 2024
دادستان اعلام کرد

بازداشت مدیر یک شرکت خودروسازی کرمان/ اعاده ۴۲ هزار میلیارد به بیت‌المال

  • کد خبر : 9507
  • 26 آبان 1400 - 13:38
بازداشت مدیر یک شرکت خودروسازی کرمان/ اعاده ۴۲ هزار میلیارد به بیت‌المال

به گزارش طلوع ارگ به نقل از ایسنا/کرمان، دادستـان کـرمان با اشاره به بازداشـت مدیـر یک شـرکت خودروسازی در این استان، گفت: در راستای رسیدگی به این پرونده و با دستورات قاطع قضایی ۴۲ هزار میلیارد ریال به بیت المال اعاده شد. “دادخدا سالاری” امروز ۲۶ آبان ماه در تشریح این خبر اظهار کرد: براساس […]

به گزارش طلوع ارگ به نقل از ایسنا/کرمان، دادستـان کـرمان با اشاره به بازداشـت مدیـر یک شـرکت خودروسازی در این استان، گفت: در راستای رسیدگی به این پرونده و با دستورات قاطع قضایی ۴۲ هزار میلیارد ریال به بیت المال اعاده شد.

“دادخدا سالاری” امروز ۲۶ آبان ماه در تشریح این خبر اظهار کرد: براساس رصد اطلاعاتی و مستندات جمع آوری شده توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) مبنی بر تخلفات شرکت های خودروساز در زمینه عدم پرداخت حقوق بیت المال و ارجاع موضوع به بازپرس ویژه و براساس کارشناسی‌های انجام گرفته و احراز تخلفات این واحد خودروسازی درباره عدم پرداخت حقوق و عوارض گمرکی، پرونده مربوطه مورد رسیدگی قضایی قرار گرفته است.

وی ضمن تاکید بر این مطلب که دستورات ویژه قضایی برای جلوگیری از ادامه تخلفات یک شرکت خودروساز برای استیفای حقوق بیت المال صادر شده، افزود: در روند رسیدگی به این پرونده به نحوی اقدام شد که ضمن رعایت مصالح عمومی و اجتماعی، به روند تولید این کارخانه خللی وارد نشود و کارگران این مجموعه نیز با مشکل مواجه نشوند که با همین رویکرد و براساس صدور دستورات قضایی و پیگیری های اداره کل اطلاعات استان کرمان زمینه ای فراهم شد که ضمن چرخیدن چرخ تولید، ۴۲ هزار میلیاردریال از حقوق عمومی به بیت المال اعاده شود.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان با  بیان این مطلب که دستگاه قضایی استان کرمان در راستای رسیدگی به این پرونده براساس منافع عمومی اقدام کرده، گفت: در این پرونده برای مدیر متخلف قرار متناسب قانونی صادر شده و بخشی از حقوق مردم و دولت به بیت المال اعاده شد.

سالاری بیان کرد: تاکید اصلی دستگاه قضایی بر این است که ضمن حمایت از تولید و توسعه اقتصادی کشور، اجازه ندهد که حقوق عمومی مردم و بیت المال پایمال شود.

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=9507

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.