افزونه جلالی را نصب کنید. Wednesday, 24 April , 2024
نایب رئیس مجلس مطرح کرد

احتمال افزایش ۱۰ درصدی حقوق کارکنان در سال آینده/ یارانۀ حاصل از حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی به اقشار نیازمند داده می‌شود

  • کد خبر : 9602
  • 07 آذر 1400 - 12:59
احتمال افزایش ۱۰ درصدی حقوق کارکنان در سال آینده/ یارانۀ حاصل از حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی به اقشار نیازمند داده می‌شود

نایب رئیس مجلس گفت: «انتظار می‌رود حقوق کارکنان در سال آینده ۱۰ درصد افزایش یابد». به گزارش طلوع ارگ به نقل از تسنیم، علی نیکزاد یکشنبه هفتم آذرماه افزود: «دولت و مجلس به عنوان یک اولویت اساسی و مهم به دنبال تأمین جان و نان مردم هستند که باید به این مهم توجه ویژه‌ای گمارده شود و […]

نایب رئیس مجلس گفت: «انتظار می‌رود حقوق کارکنان در سال آینده ۱۰ درصد افزایش یابد».

به گزارش طلوع ارگ به نقل از تسنیم، علی نیکزاد یکشنبه هفتم آذرماه افزود: «دولت و مجلس به عنوان یک اولویت اساسی و مهم به دنبال تأمین جان و نان مردم هستند که باید به این مهم توجه ویژه‌ای گمارده شود و سر و سامان به وضعیت موجود داده شود که این مسئله جزو خصوصیات بارز یک دولت انقلابی است».

وی بیان کرد: «دولت سیزدهم در بحث واکسیناسیون بسیار هوشمندانه عمل کرد و نسبت به ماه‌های گذشته ایمن‌سازی مردم به صورت قابل توجهی افزایش یافت و علاوه بر این مباحث از مباحث فرهنگی نیز غفلت نشده و هم‌اکنون به دنبال جلوگیری از رفتن جمعیت به سمت پیری است».

نیکزاد ادامه داد: «یارانه‌ی حاصل از حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی با تایید اکثریت مجلس در اختیار اقشار مختلف مردم به ویژه نیازمندان و کارکنان قرار می‌گیرد که به همین منظور در این زمینه اکثریت مجلس موافق حذف ارز هستند».

وی اظهار کرد: «متأسفانه دولت دوازدهم به صورت غیرقانونی ۳۷ هزار میلیارد تومان بودجه حقوق برخی وزارتخانه‌ها را افزایش داده که این مسئله زمینه‌ی نارضایتی برخی کارکنان دیگر شده و به همین منظور از دولت و سازمان برنامه و بودجه انتظار می‌رود حقوق کارکنان در سال آینده ۱۰ درصد افزایش یابد تا نسبت به کنترل تورم و کاهش قیمت‌ برخی کالاهای اساسی اقدامات لازم انجام یابد». / الف

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=9602

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.