افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 28 March , 2024
معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان کرمان خبر داد:

آغاز ثبت‌نام آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی از ۳۰ فروردین ۱۴۰۱

  • کد خبر : 10319
  • 30 فروردین 1401 - 10:47
آغاز ثبت‌نام آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی از ۳۰ فروردین ۱۴۰۱
معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان کرمان گفت: ثبت‌نام آزمون ورودی مدارس متوسطه دور دوم نمونه دولتی از ۳۰ فروردین 1401 در سامانه http://sanjesh.kermanedu.ir آغاز شده است.

به گزارش طلوع ارگ به نقل از ایسنا، اصغر پارسا، در توضیح این خبر افزود: دفترچه راهنمای ثبت نام در آزمون ورودی و لینک ثبت نام به نشانی sanjesh.kermanedu.ir   در بخش ثبت نام از امروز ۳۰ فروردین ۱۴۰۱ بارگذاری شده و داوطلبان فرصت دارند تا ۱۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

وی افزود: آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی راس ساعت ۹ صبح روز جمعه ۳ تیر ۱۴۰۱ در استان همزمان با سراسر کشور برگزار خواهد شد.

پارسا خاطرنشان کرد: کارت ورود به جلسه آزمون و نشانی دقیق حوزه امتحانی، حداقل سه روز قبل از برگزاری آزمون ورودی از طریق سامانه ثبت نام در اختیار داوطلبان قرار خواهد گرفت.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان کرمان افزود: منابع و محتوای آزمون، تعداد و ضرایب سوالات در دفترچه ثبت نام در اختیار داوطلبان قرار داده شده است.

پارسا گفت: ظرفیت پذیرش و عناوین رشته های تحصیلی از طریق دفترچه ثبت نام به اطلاع داوطلبان خواهد رسید و نتایج آزمون حتی الامکان ظرف مدت دو هفته بعد از برگزاری آزمون اعلام خواهد شد.

وی تاکید کرد: هر داوطلب علاوه بر انتخاب یک رشته از شاخه نظری (ریاضی فیزیک، علوم تجربی، ادبیات و علوم انسانی و علوم و معارف اسلامی) در مدارس نمونه دولتی می تواند در یک رشته از هنرستان های فنی و حرفه ای و کاردانش نیز شرکت کند.

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=10319

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.