افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 28 March , 2024
سردار نقدی:

آسان‌ترین مشکل ما اقتصادی است / نه مذاکره نه سازش نه نرمش، تنها راه مبارزه با آمریکاست

  • کد خبر : 3167
  • 29 آبان 1397 - 10:54
آسان‌ترین مشکل ما اقتصادی است / نه مذاکره نه سازش نه نرمش، تنها راه مبارزه با آمریکاست

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران گفت: امروزه آسان‌ترین مشکل ما اقتصادی است چراکه در طول تاریخ انقلاب اسلامی بحرانهای بزرگتری را تجربه کرده‌ایم و این ملت توانسته با الگو قرار دادن منطق شهدا، از مشکلات و بحرانها به سلامت عبور کند. وی افزود: اینکه می‌گوییم آسان‌ترین مشکل ما اقتصادی است بی‌راهه نمی‌گوییم؛ ما بزرگترین ذخایر […]

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران گفت: امروزه آسان‌ترین مشکل ما اقتصادی است چراکه در طول تاریخ انقلاب اسلامی بحرانهای بزرگتری را تجربه کرده‌ایم و این ملت توانسته با الگو قرار دادن منطق شهدا، از مشکلات و بحرانها به سلامت عبور کند.

وی افزود: اینکه می‌گوییم آسان‌ترین مشکل ما اقتصادی است بی‌راهه نمی‌گوییم؛ ما بزرگترین ذخایر معدنی و نفتی و گازی و سرمایه انسانی را داریم و در رشد علمی و فناوری هم در جایگاه بسیار خوبی قرار داریم.

به گزارش پایگاه خبری طلوع ارگ؛ محمدرضا نقدی که دوشنبه بیست‌وهشتم آبان در یادواره ۳۳۵ شهید شهرستان بم سخن می‌گفت با اشاره به اینکه برخی مسئولین از برطرف شده “سایه جنگ” می‌گویند، اظهار کرد: همین “سایه جنگ” امروز نمی‌تواند آتش سوزی را در کشور خود کنترل کند و همین ملت ایران با دست خالی و منطق شهادت بر شاه خائن، کثیف و پلید که غرق نجاست بود و نوکری آمریکا را می‌کرد پیروز شد.

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: تنها راه سربلندی و موفقیت ما نه مذاکره، نه سازش، نه نرمش و فقط مبارزه با آمریکا و استکبار است.

حجت‌الاسلام قاسم دانشی امام جمعه بم نیز در ابتدای این مراسم اظهار داشت: برگزاری این‌گونه مراسمات و یادواره‌ها کمترین و کوچکترین کاری است که ما برای شهدا انجام می‌دهیم.

وی یادواره‌های شهدا را مقدمه ای برای شاگردی در کلاس پر افتخار شهدا دانست و افزود: شهدا با ایستادگی در برابر دشمن و نثار جان خود به ما درس مقاومت دادند.

وی تصریح کرد: علی‌رغم سنگ‌اندازی‌ها و مشکلاتی که دشمنان برای ما به‌وجود می‌آورند اما امروز ایران اسلامی مقتدر و عزتمند است.

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=3167

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.