افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 19 March , 2024
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمان عنوان کرد:

بیشترین پرونده‌های قاچاق استان کرمان به سوخت قاچاق اختصاص دارد

  • کد خبر : 4292
  • 18 تیر 1398 - 10:08
بیشترین پرونده‌های قاچاق استان کرمان به سوخت قاچاق اختصاص دارد

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمان با بیان اینکه بیش از ۱۰۲ میلیارد ریال وصولی پرونده‌های قاچاق کالا در استان کرمان است گفت: بیشترین پرونده‌های قاچاق در استان مربوط به سوخت قاچاق است.

به گزارش پایگاه خبری طلوع ارگ به نقل از تسنیم، ارسلان میری صبح دیروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به اینکه تعزیرات حکومتی یکی از مراجع رسیدگی به تخلفات اقتصادی است اظهار داشت: پرونده‌هایی که جنبه تخلف اقتصادی و قاچاق دارند توسط تعزیرات حکومتی رسیدگی می‌شود.

وی با بیان اینکه رسیدگی به تخلفات صنفی و تخلفات بهداشت و درمان نیز جزو وظایف تعزیرات حکومتی است عنوان کرد: در سال گذشته تعداد ۳ هزار و ۸۰۶ فقره پرونده تخلف به تعزیرات حکومتی استان کرمان وارد و به شعب ارجاع داده شده است که پرونده‌های بالای یک میلیون تومان ارزش بوده‌ا‌ند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمان با اشاره به اینکه ۱۰۱ درصد افزایش ورود پرونده‌ها در سال گذشته نسبت به سال ۹۶ بوده است گفت: به ۱۷ هزار و ۲۱۲ پرونده در سال ۹۷ رسیدگی شده و رای محکومه برای آنها صادر شده است.

وی با بیان اینکه بیش از ۱۰۲ میلیارد ریال وصولی از محل پرونده‌های قاچاق کالا در استان کرمان بوده که به حساب خزانه واریز شده است افزود: بیشترین پرونده‌های قاچاق در استان مربوط به سوخت قاچاق است.

میری با اشاره به اینکه در سه ماهه ابتدای امسال آمار قاچاق در استان کرمان افزایش یافته و کشفیات زیاد شده است گفت: ۹۸۶ فقره در سه ماهه امسال ورود پرونده کالای قاچاق به تعزیرات حکومتی استان بوده است.

وی با بیان اینکه ۶۲ میلیارد و ۵۹۳ میلیون ریال محکومیت پرونده‌های قاچاق کالای استان در سه ماهه ابتدای امسال بوده عنوان کرد: از این مبلغ ۴۱ میلیارد ریال وصولی پرونده‌های قاچاق کالا در سه ماهه ابتدای امسال بوده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمان با اشاره به اینکه امسال سال رونق تولید نامگذاری شده است گفت: همه ما باید برای بهبود معیشت زندگی خودمان هم شده از کالای داخلی استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه استفاده از کالای داخلی رفع بیکاری در جامعه را به‌دنبال دارد افزود: از تولیدکنندگان نیز انتظار داریم که کالای بی‌کیفیت تولید نکنند تا مردم کشور متضرر نشوند.

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=4292

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.