افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 30 April , 2024
مدیرکل زندان‌های استان کرمان:

۴۴۶۶ خانواده تحت پوشش انجمن‌های حمایت از زندانیان استان کرمان هستند

  • کد خبر : 13836
  • 18 فروردین 1403 - 17:01
۴۴۶۶ خانواده تحت پوشش انجمن‌های حمایت از زندانیان استان کرمان هستند

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی استان کرمان گفت: ۴۴۶۶ خانواده از زندانیان استان تحت پوشش انجمن‌های حمایت از زندانیان هستند و در سال گذشته ۱۸ هزار و ۴۳ مورد حمایت‌های نقدی و غیرنقدی از زندانیان صورت گرفته است.

به گزارش طلوع ارگ به نقل از ایسنا، رضا ذوالفعلی نژاد ۱۸ فروردین ماه در نشست هیئت مدیره انجمن حمایت از زندانیان استان کرمان اظهار کرد : در راستای اشتغال زایی زندانیان در حال حاضر تعداد ۲۶۴۷ مددجوی زندان‌های استان در ۱۲۲ کارگاه تولیدی، حرفه‌آموزی در حال اشتغال و فعالیت هستند.

وی تصریح کرد: در راستای استفاده از ارفاقات قانونی برای زندانیان و به منظور استفاده حداکثری از پابندهای الکترونیکی و اعطای مرخصی به متهمان و محکومان، همچنین اعمال مجازات‌های جایگزین حبس با محوریت خدمات اجتماعی و عامل‌المنفعه در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: با هدف توسعه استفاده از پابند الکترونیک اقدام به برگزاری کارگاه‌های آموزشی برای مددجویان کردیم و بهره‌مندی از کمک‌های خیران و همیاری سازمان زندان‌ها و انجمن حمایت از زندانیان استان کرمان در جهت فراهم سازی زمینه استفاده بیشتر از پابند الکترونیکی موثر بوده است.

ذوالفعلی نژاد عنوان کرد: در سال ۱۴۰۲ دستگاه قضایی استان و اداره کل امور زندان‌های کرمان بهره‌مندی از نهادهای ارفاقی را در دستور کار خود قرار داد و در این راستا به ۹۲۴۲ نفر از زندانیان استان مرخصی اعطا شد.

وی اقدامات اداره کل امور زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان کرمان را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: ۴۴۶۶ خانواده از زندانیان تحت پوشش انجمن‌های حمایت از زندانیان هستند و در سال گذشته ۱۸ هزار و ۴۳ مورد حمایت‌های نقدی و غیرنقدی از زندانیان صورت گرفته و ۷۳۱ نفر از زندانیان به سازمان‌ها و نهادهای حمایتی معرفی شدند.

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=13836

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.