رفع مشکل وامهای زلزله پس از ۲۳ سال
اعلام محدودیت های ترافیکی تاسوعا و عاشورای حسینی شهرستان بم
رئیس دادگستری بم: صیانت از حقوق عامه، توسعه دادرسی الکترونیک و پیگیری مشکلات مدیران خودرو
صمیمانه از عملکرد دکتر پزشکیان و دکتر قالیباف تشکر میکنم/ طرح جدید سوخت اگر انجام شود برای کل استان است / به خودروسازان بمی اعتماد داریم و آنها نیز به شدت به دنبال حل مشکلات هستند
رئیس دادگستری بم: دستگاه قضایی با نرخ رسیدگی ۱۰۲ درصدی، مسیر خدمت و اعتمادسازی را با قوت ادامه میدهد
فرماندار شهرستان بم گفت: حماسه فتح خرمشهر محصور در جغرافیای این شهرستان و کشور نیست، بلکه نقطه عطفی در تاریخ معاصر خاورمیانه است
جلسه پیشگیری از وقوع جرم با حضور حجت الاسلام فرحبخش رئیس دادگستری، بهنام جعفری دادستان، وحدت عیدی فرماندار بم و مدیران کل راه آهن و راه و شهرسازی استان و علیرضا ریاضی شهردار بم و دیگر روسای ادارات صبح امروز شنبه بیستم اردیبهشت ماه با محوریت ساماندهی جاده راه آهن برگزار شد.
هشتمین دوره این کنگره ۳ تا۵ اردیبهشت برگزار گردید و در سومین روز آن موضوع مقاله و سخنرانی دکتر نظام نیا مورد توجه متخصصین و پژوهشگران حوزه زنان و زایمان قرار گرفت.
پنجمین نشست معاونان دانشجویی منطقه ۸ کشور که روز پنجشنبه ۲۸ فروردین ماه و برای اولین بار به میزبانی مجتمع آموزش عالی بم برگزار شد.
رئیس دادگستری بم گفت: با اجرای حکم قضایی، بیش از هفت هزار مترمربع از اراضی ملی این شهرستان به ارزش تقریبی ۱۰۰ میلیارد ریال که بهطور غیرقانونی در اختیار بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قرار داشت، به بیتالمال بازگردانده شد.
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بم، در بازدید سرزده از یک مرکز درمان اعتیاد ماده ۱۵، بر نظارت مستمر این مراکز و تشکیل کارگروهی برای بررسی چالشها و ارائه راهکارهای عملیاتی تاکیدکرد.
استاندار کرمان بر ضرورت سرعت بخشیدن به روند بهرهبرداری از باند فرودگاه شهدای بم تاکید کرد و خواهان بسیج ظرفیت های شهرستانی و استانی در این مساله شد.
استاندار کرمان با اشاره به ظرفیتهای گردشگری کرمان پیشنهاد داد: «تا جایی که با موازین اسلامی و مذهبی مغایرتی نداشته باشد، بازارهای شبانه در شهرهای کرمان، جیرفت و رفسنجان راهاندازی شود».
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بم به همراه جمعی از قضات در راستای نظارت بر حفظ حقوق عامه و بررسی وضعیت مددجویان، از زندان بم بازدید و با بیش از ۲۰۰ نفر از مددجویان به صورت چهره به چهره گفت و گو کردند.
کارگروه پیشگیری از آسیب های اجتماعی شهرستان بم با محوریت پیشگیری از خودکشی با حضور وحدت عیدی سرپرست فرمانداری، دکتر علی صدیقی رئیس دانشگاه علوم پزشکی، سرحدی معاون دادستان و دیگر روسای ادارات مربوطه یکشنبه نوزدهم اسفند ماه در سالن سلامت دانشگاه علوم پزشکی برگزار شد.