افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 20 April , 2024

۵۳ پروژه بمناسبت هفته نیروی انتظامی در استان کرمان کلنگ زنی شد

  • کد خبر : 7165
  • 30 مهر 1399 - 18:28
۵۳ پروژه بمناسبت هفته نیروی انتظامی در استان کرمان کلنگ زنی شد

معاونت مهندسی فرماندهی انتظامی استان کرمان گفت: عملیات اجرایی ۵۳پروژه را در استان این هفته آغاز کردیم که ساختمان جدید یگان امداد بم با اعتبار یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان با زیربنای ۴۰۰متر مربع از جمله این پروژه هاست.

به گزارش طلوع ارگ به نقل از ایرنا، سرهنگ رضا اسفندیاری  روز سه شنبه ۲۹ مهر در سومین روز از هفته ناجا در مراسم کلنگ زنی ساختمان جدید یگان امداد فرماندهی انتظامی بم افزود: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری امسال به عنوان سال رونق تولید معرفی شده و همچنین در فرماندهی انتظامی استان طبق منویات رهبری و به گفته سردار ناظری فرمانده نیروی انتظامی استان امسال را سال نهضت عمرانی در حوزه نیروی انتظامی معرفی کرده اند.
سرهنگ اسفندیاری بیان کرد: فرماندهی انتظامی استان کرمان در حوزه امنیت و معیشت کار خود را شروع کرده که در حوزه امنیت با توجه به وضعیت اقتصادی و مشکلات مالی کشور بالغ بر ۵۳ پروژه در سراسر استان شروع به کار کرده که برخی از این پروژه ها را می توان به راه اندازی ۲ ایست بازرسی از مسیر ورودی استان از سمت سیرچ و مسیر خروجی از سمت انار به ابعاد ۱۰ هکتار اشاره کرد.

وی اظهارداشت: در حوزه معیشت کارکنان در چهار شهرستان استان کرمان ۸۰۰ واحد ملکی و ۲۰۰ واحد سازمانی در دست احداث است همچنین بم به عنوان اولین شهرستان ۲۰۰ واحد ملکی و ۵۰ واحد سازمانی جهت احداث معرفی شده و با توجه به مشکل زمین مقرر شد اراضی متعلق به ناجا برای ساخت این واحدهای سازمانی در نظر گرفته شود.

در ادامه فرماندار شهرستان بم توضیح داد: منطقه شرق استان کرمان با توجه به موقعیت استراتژیکی جایگاه خاصی برای امنیت استان و کشور دارد و نیازمند نگاه ویژه ای است که خوشبختانه این نگاه در کشور و استان وجود دارد .

هادی شهسوارپور تصریح کرد: یکی از بزرگترین مرکزهای آموزشی جنوب شرق کشور در شهرستان بم راه اندازی گردید که شروع آن با گرفتن دوره آموزشی سربازی بود و دور بعد این مرکز به عنوان مرکز آموزشی یگان تکاوری جنوب شرق کشور کار خود را شروع خواهد کرد همچنین راه اندازی این ظرفیت در این منطقه باعث ایجاد و خلق امنیت در منطقه شرق استان کرمان است.

وی تاکید کرد: استقرار پهپاد در محل فرودگاه بم از اتفاقات دیگر و نگاه های ویژه نیروی انتظامی به منطقه شرق استان کرمان بوده که این امنیت پایدار برای کویر می تواند گنجینه بزرگی از لحاظ خلق و تولید ثروت و ایجاد اشتغال و درآمد پایدار باشد.

فرماندار شهرستان بم در پایان گفت: از برنامه های بزرگ دیگر نیروی انتظامی در هفته ناجا افتتاح مرکز هشدار الکترونیک (سامانه مها ) بود که با پیگیری های صورت گرفته مقرر گردید تمام اصناف پای کار آمده و در بحث پایش تصویری و اتصال به این سیستم کمک کنند تا شاهد رشد امنیت بیشتری در سطح شهرستان بم باشیم.

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=7165

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.