افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 26 April , 2024

۴ شهید گمنام در استان کرمان شناسایی شدند

  • کد خبر : 9426
  • 15 آبان 1400 - 13:39
۴ شهید گمنام در استان کرمان شناسایی شدند

به گزارش طلوع ارگ به نقل از ایسنای کرمان، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمان از شناسایی چهار شهید گمنام در استان کرمان بعد از ۳۹ سال خبر داد. سرهنگ”محمود مهدوی فرد” در گفت و گو با خبرنگار ایسنا درباره جزئیات این خبر اظهار کرد: هویت چهار شهید گمنام در […]

به گزارش طلوع ارگ به نقل از ایسنای کرمان، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمان از شناسایی چهار شهید گمنام در استان کرمان بعد از ۳۹ سال خبر داد.

سرهنگ”محمود مهدوی فرد” در گفت و گو با خبرنگار ایسنا درباره جزئیات این خبر اظهار کرد: هویت چهار شهید گمنام در شهرهای رفسنجان، منوجان، زهکلوت و هنزا(رابر) در استان کرمان بعد از ۳۹ سال شناسایی شده است.

وی افزود: پیکر مطهر این شهدای دفاع مقدس با تلاش گروه‌های تفحص شهدا کشف و شناسایی شده است.

مهدوی فرد بیان کرد: این شهدا در عملیات‌های تک دشمن در سال ۱۳۶۷، بدر، محرم و رمضان به درجه رفیع شهادت نائل آمده‌اند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان گفت: هویت شهیدان گمنام از طریق آزمایش دی ان ای شناسایی شده که پیکر این شهیدان والامقام به عنوان شهید گمنام در شهرهای رفسنجان، منوجان، زهکلوت و هنزا رابر به خاک سپرده شده بودند.

وی گفت: این چهار شهید به ترتیب نام شهرستان هایی که در آنجا تدفین شده اند، متعلق به ارتش اصفهان، سپاه اصفهان، سپاه کاشان و سپاه دزفول هستند.

مهدوی فرد درباره جزئیات اطلاع رسانی به خانواده شهداء، حضور این خانواده ها در استان کرمان و برنامه های دیگر اظهار کرد: طی روزهای آینده با برگزاری نشست خبری همه موارد به عموم مردم اطلاع رسانی خواهد شد.

وی با ابراز خرسندی از اتفاق مثبتِ شناسایی این شهدای گمنام گفت: حتما در اخبار بعدی مردم را به استقبال از خانواده شهدا که میهمان استان کرمان بوده اند، دعوت خواهیم کرد و زمان برگزاری مراسم مختلف اعلام می شود.

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=9426

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.