افزونه جلالی را نصب کنید. Wednesday, 24 April , 2024

۲ رام قطار مسافری کرمان – تهران به ناوگان ریلی کرمان افزوده شد

  • کد خبر : 11706
  • 09 دی 1401 - 15:47
۲ رام قطار مسافری کرمان – تهران به ناوگان ریلی کرمان افزوده شد
مدیرکل راه آهن کرمان از افزوده شدن ۲ رام قطار مسافری کرمان - تهران و بالعکس به ناوگان ریلی کرمان در ایام سومین سالگرد شهادت سردار دلها خبر داد.

به گزارش طلوع ارگ به نقل از ایرنا، مجید ارجونی روز جمعه در جمع خبرنگاران افزود: ۲ رام قطار مسافری به منظور حضور سهل‌تر زائران در استان کرمان و با حمایت و موافقت مدیرعامل شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران به ناوگان ریلی این اداره کل اضافه شد.

وی با اشاره به اینکه اضافه شدن قطارهای مسافربری در راستای سهولت و رفاه حال مسافران و زائران مرقد سردار دلها است افزود: این قطارها از روزهای دهم تا شانزدهم دی ماه در مسیر تهران به کرمان و بالعکس سیر می‌کنند.

مدیرکل راه آهن کرمان خاطرنشان کرد: قطار چهار تخته فوق‌العاده البرز با ظرفیت ۲۸۸ نفر از ساعت ۱۹ از ایستگاه راه آهن تهران به مقصد کرمان حرکت می کند.

وی ادامه داد: همچنین برگشت این قطار ساعت ۱۸ و ۵۰ دقیقه از ایستگاه راه آهن کرمان به ایستگاه راه آهن تهران است.

ارجونی گفت: همچنین قطار فوق العاده طلایه ترکیبی چهار تخته و ۶ تخته با ظرفیت ۳۹۰ نفر مسافر از ساعت ۱۹ از ایستگاه راه آهن تهران به مقصد ایستگاه راه آهن کرمان حرکت می کند.

وی تاکید کرد: ساعت برگشت این قطار نیز ساعت ۱۸ و ۵۰ دقیقه از ایستگاه راه آهن کرمان به مقصد تهران است.

به گزارش ایرنا، سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی بامداد جمعه ۱۳ دی ماه به همراه ابومهدی مهندس از فرماندهان مقاومت پس از عمری مجاهدت در حمله نیروهای آمریکایی در مسیر فرودگاه بغداد به شهادت رسید.

بر اساس اعلام وزارت دفاع آمریکا، دستور این حمله هوایی را دونالد ترامپ، رییس جمهوری و فرمانده کل قوای این کشور صادر کرده بود.

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=11706

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.