افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 25 April , 2024

۱۶ هزار قلم ترقه و ۲۱۰۰ قطعه مرغ قاچاق در کرمان و بم کشف شد

  • کد خبر : 8309
  • 18 اسفند 1399 - 9:48
۱۶ هزار قلم ترقه و ۲۱۰۰ قطعه مرغ قاچاق در کرمان و بم کشف شد

ماموران انتظامی شهرستان های کرمان و بم طی ۲۴ساعت گذشته موفق به کشف ۱۶هزار قلم انواع موادمحترقه و ۲هزار و ۱۰۰قعه مرغ زنده قاچاق شدند.

به گزارش طلوع ارگ به نقل از ایرنا، سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان کرمان از کشف ۱۶هزار قلم انواع موادمحترقه از یک باب مغازه خبر داد و گفت: برخورد با عاملان نگهداری و فروش این اقلام با جدیت انجام می شود.

سرهنگ مهدی پور امینایی شامگاه یکشنبه در تشریح این خبر به رسانه ها افزود: ماموران پایگاه امنیت عمومی این فرماندهی با انجام اقدامات اطلاعاتی از نگهداری و فروش انواع مواد محترقه در یک باب مغازه در شهر کرمان مطلع شدند.

وی ادامه داد: در این رابطه ماموران ضمن هماهنگی قضائی در بازرسی از این محل ۱۶ هزار قلم انواع موادمحترقه غیرمجاز کشف و عامل فروش این اقلام را نیز دستگیر کردند.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان کرمان با بیان اینکه متهم با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد از خانواده ها خواست به منظور پیشگیری از حوادث ناگوار ناشی از در دسترس بودن هرگونه موادمحترقه، اینگونه موارد را به پلیس اطلاع دهند.

۲هزار و ۱۰۰ قطعه مرغ زنده قاچاق در بم کشف شد

همچنین فرمانده انتظامی بم از کشف ۲ هزار و ۱۰۰ قطعه مرغ زنده قاچاق به ارزش ۹۰۰ میلیون ریال در این شهرستان طی ۲۴ساعت گذشته خبر داد و گفت: پلیس با اینگونه فعالیت های غیرمجاز که باعث تحمیل زیان و کمبود اقلام مورد نیاز مردم می شوند برخورد جدی خواهد کرد.

سرهنگ اکبر نجفیشامگاه یکشنبه با اعلام این خبر به رسانه ها  افزود: ماموران پلیس آگاهی شهرستان بم در پی کسب خبری مبنی بر قاچاق و انتقال محموله طیور زنده از استان کرمان به سمت مرزهای شرقی برای خروج از  کشور، موضوع را در دستور کار  قرار دادند.

وی ادامه داد: در همین راستا ماموران دایره مبارزه با قاچاق کالا پلیس آگاهی شهرستان با کنترل محور”بم – زاهدان” از یک دستگاه کامیونت ۲ هزار و ۱۰۰ قطعه مرغ زنده که به قصد خروج از کشور در حال حمل بودند را کشف و در این رابطه یک متهم را دستگیر کردند.

سرهنگ نجفی با اشاره به تشکیل پرونده و معرفی متهم به مرجع قضائی خاطرنشان کرد: برابر نظر کارشناسان مربوطه ارزش این محموله قاچاق ۹۰۰ میلیون ریال برآورد شده است و قطعا همینگونه فعالیت های غیرمجاز است که باعث تحمیل زیان و کمبود اقلام مورد نیاز مردم می شود.

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=8309

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.