افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 26 April , 2024

۱۰۰ نفر از نیروهای شهرداری کرمان جهت خدمت در حرم مولا علی(ع) به عراق اعزام می‌شوند

  • کد خبر : 9642
  • 11 آذر 1400 - 11:51
۱۰۰ نفر از نیروهای شهرداری کرمان جهت خدمت در حرم مولا علی(ع) به عراق اعزام می‌شوند

به گزارش طلوع ارگ به نقل از روابط عمومی ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کرمان، با همکاری ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کرمان، تعداد صد نفر از نیروهای بخش‌های مختلف شهرداری کرمان با اولویت کسانی که تاکنون به عتبات مشرف نشده‌اند، به عراق اعزام می‌شوند. در مراسمی که با حضور نیروهای داوطلب اعزامی از شهرداری، […]

به گزارش طلوع ارگ به نقل از روابط عمومی ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کرمان، با همکاری ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کرمان، تعداد صد نفر از نیروهای بخش‌های مختلف شهرداری کرمان با اولویت کسانی که تاکنون به عتبات مشرف نشده‌اند، به عراق اعزام می‌شوند.

در مراسمی که با حضور نیروهای داوطلب اعزامی از شهرداری، برخی از مسئولین شهرداری و مسئولین ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کرمان در محل این ستاد برگزار شد، رهنمودهای لازم به اعزام شوندگان که اکثراً برای بار اول به عتبات مشرف می‌شوند، داده شد.

در این آئین جانشین قرارگاه جهادی کریم اهل‌بیت علیهم‌السلام شهرداری کرمان با بیان این‌که این سومین اعزام نیروهای شهرداری برای خدمت در اعتاب مقدسه در عراق است، افزود: بنای این سفرها از سال ۱۳۹۶ گذاشته شد و اولین اعزام در سال ۱۳۹۷ با استعداد ۴۰ نفر از نیروهای شهرداری انجام شد.

وجید نامجو اضافه کرد: تا پیش از شیوع کرونا دو بار در ایام اربعین اعزام نیرو داشتیم و قرار بود اربعین سال‌جاری صد نفر را برای خدمت به زائران اباعبدالله اعزام کنیم که متاسفانه برنامه جور نشد و مسئولین ستاد بازسازی عتبات قول دادند این افراد در سه سفر متوالی اعزام شوند.

وی خاطرنشان کرد: روز جمعه ۱۲ آذر ماه جاری اولین کاروان سی نفره از این خادمین، پس از انجام تست کرونا و اطمینان از صحت و سلامت آن‌ها، به تهران می‌روند تا با هواپیما به نجف اشرف اعزام شوند.

نامجو، مدت حضور این نیروها در عتبات را یک ماه عنوان کرد و گفت: اکثر اعزام شدگان از بین داوطلبانی هستند که تاکنون به زیارت عتبات نرفته‌اند و استطاعت مالی برای این سفر زیارتی را ندارند.

وی افزود: محل خدمت این نیروها که از بخش‌های مختلف شهرداری گرد آمده‌اند، حرم مطهر مولا علی علیه‌السلام و صحن حضرت زهرا سلام‌الله علیها در نجف اشرف است.

علی متقی، معاون امور شهرستانها و جذب مشارکت‌های مردمی ستاد بازسازی عتبات عالیات کرمان اظهار کرد: جایگاه کارگر در اسلام بسیار والاست و پیامبر اکرم صلی‌الله علیه و آله دست کارگران را می‌بوسید. کار و شغل کارگران مقدس و باارزش است.

وی خطاب به کارگران افزود: شما برای یک سفر زیارتی و خدماتی عازم عراق و آستان اهل بیت علیم‌السلام هستید، بدانید که مزد شما مضاعف خواهد بود و اجر معنوی شما بسیار است.

به گزارش طلوع ارگ به نقل از روابط عمومی ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کرمان، وی بیان کرد: این فرصت مغتنمی است که به هر کسی داده نمی‌شود، قدردان آن باشید و با ذخیره معنوی از این سفر بازگردید.

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=9642

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.