افزونه جلالی را نصب کنید. Wednesday, 1 May , 2024

یادواره شهدای غواص لشکر ۴۱ ثارالله در ارگ جدید بم برگزار شد

  • کد خبر : 13126
  • 11 آبان 1402 - 18:21
یادواره شهدای غواص لشکر ۴۱ ثارالله در ارگ جدید بم برگزار شد

سیزدهمین گردهمایی رزمندگان و پیشکسوتان گردان ۴۱۰ غواص حضرت رسول(صلی الله علیه و آله)و یادواره شهدای غواص لشکر ۴۱ ثارالله ۱۱ آبان ماه با حضور مردم و مسئولان در مسجد ارگ جدید بم برگزار شد.

به گزارش طلوع ارگ، سردار محمدعلی نظری فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در این مراسم با اشاره به تاثیرگذاری یادواره شهدا اظهار کرد: دشمن امروز در بحث فضای مجازی و تسلط بر افکار و اذهان در حال جنگ با ما است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه اسرائیل در عملیات طوفان الاقصی شکست نظامی خورد، تصریح کرد: تجهیزات اسرائیل توان مقابله با رزمندگان فلسطینی را نداشت و از زمین و هوا مورد هجمه قرار گرفته و پوشالی بودن اسرائیل برای همگان در دنیا ثابت شده است.

نظری افزود: رژیم صهیونیستی چندین دهه است که کودک‌کشی می‌کند و امروز به‌دنبال مظلوم‌نمایی است اما با نسل‌کشی و کودک‌کشی خوی ددمنشی و حیوانی خود را نشان داد.

سیزدهمین گردهمایی رزمندگان و پیشکسوتان گردان ۴۱۰ غواص حضرت رسول(صلی الله علیه و آله) و یادواره شهدای غواص لشکر ۴۱ ثارالله با حضور ائمه جمعه شرق استان کرمان، رزمندگان و پیشکسوتان سپاه، نماینده مردم در مجلس، نیروهای نظامی و انتظامی، خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران و بسیجیان در مسجد جامع ارگ جدید برگزارشد.

عکس: طلوع ارگ – محمد حسین خراسانی

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=13126

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.