افزونه جلالی را نصب کنید. Wednesday, 24 April , 2024
کسب رتبه برتر کشوری توسط بیمه آسیا شعبه شهرستان بم

گفت گو با آقای حسین پوررشیدی مدیر بیمه آسیا در بم

  • کد خبر : 7430
  • 04 آذر 1399 - 11:53
گفت گو با آقای حسین پوررشیدی مدیر بیمه آسیا در بم

به گزارش طلوع ارگ، حسین پور رشیدی سرپرست شعبه بم بیمه آسیا با اعلام این خبر بیان کرد: شرکت بیمه آسیا به عنوان بزرگترین بیمه خصوصی کشور دارای ۵ سال متوالی کسب رتبه برتر در بین و موسسات مالی بوده است. وی ادامه داد: این بار نیز بیمه آسیا شعبه بم توانست رتبه برتر کشوری […]

به گزارش طلوع ارگ، حسین پور رشیدی سرپرست شعبه بم بیمه آسیا با اعلام این خبر بیان کرد: شرکت بیمه آسیا به عنوان بزرگترین بیمه خصوصی کشور دارای ۵ سال متوالی کسب رتبه برتر در بین و موسسات مالی بوده است.
وی ادامه داد: این بار نیز بیمه آسیا شعبه بم توانست رتبه برتر کشوری در بخش صدور حق بیمه در رشته عمر و پس انداز را از آن خود نماید.
پور رشیدی گفت: این مؤسسه برنامه‌ها و تدابیر ویژه برای تامین بیمه آتیه و سرمایه گذاری هموطنان در قالب بیمه‌های زندگی(پس انداز) در نظر گرفته است
در همین زمینه با تلاشهای مستمر مدیریت، همکاران و نمایندگان بیمه آسیا شعبه شهرستان بم این شعبه با ۴۵۰ درصد افزایش صدور حق بیمه در رشته عمر و پس انداز در سال ۱۳۹۸ به عنوان شعبه برتر کشوری انتخاب و لوح تقدیر کسب نمود.
وی تصریح کرد :این مقام ارزشمند، توسط جناب آقای دکتر بادین “مدیر عامل بیمه آسیا ” به رئیس شعبه شهرستان بم” حسین پور رشیدی” اهدا گردید.
وی با تبریک ۱۳ آذر روز صنعت بیمه در خصوص چگونگی کسب این مقام توسط شهرستان بم بیان کرد: با رایزنی ها و ارائه شرایط و خدمات مناسب موفق به اجرای طرح وزین” طوبی ” (ویژه کودکان بی سرپرست) برای نخستین بار در کشور شدیم.
وی درخصوص طرح طوبی و همکاری مسؤلین شهرستان بم افزود: با همراهی و مساعدت و اعتماد دادستان شهرستان بم محمد ضیاالدینی، مجیدی معاون دادستان، حجت اشرف زاده مدیر محترم بهزیستی و سرکار خانم خاکزاد معاونت محترم اداره که همراهی و همیاری بسیار زیادی را با بیمه آسیا داشتند
وی ادامه داد: با همکاری مسؤلین طرح طوبی به نتیجه مطلوب رسید.
وی با دعوت از همه علاقه مندان و افرادی که تمایل دارند در رشته‌های بیمه‌ای مشغول به کار باشند افزود: بیمه آسیا شعبه بم آمادگی جذب نمایندگی فعال در رشته‌های عمر و پس انداز دارد. علاقه مندان به فعالیت در این رشته می‌توانند در این بخش از بیمه فعالیت کنند.
پور رشیدی با اشاره به اینکه محل جدید شعبه بیمه آسیا شهرستان بم به خیابان طالقانی، (کمربندی مهداب) نبش کوچه ۱۸، تغییر یافته افزود:این شعبه آمادگی انجام همه نوع خدمات بیمه ای به همشهریان را داراست.

 

چاپ شده در شماره ۲۳۹ هفته نامه طلوع بم

گزارش: مونا موسی نژاد

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=7430

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.