افزونه جلالی را نصب کنید. Wednesday, 24 April , 2024

گزینه های نهایی جانشینی سیاوش اکبرپور مشخص شدند

  • کد خبر : 5203
  • 11 دی 1398 - 9:38
گزینه های نهایی جانشینی سیاوش اکبرپور مشخص شدند

گفته می شود مدیران باشگاه شهرداری بم در جمع بندی های نهایی خود ۳ گزینه را برای جانشینی سیاوش اکبرپور مدنظر خود قرار داده اند که در صورت توافق نهایی با یکی از این گزینه ها، هدایت تیمشان را به آن خواهند سپرد.

به گزارش طلوع ارگ به نقل از دی اسپورت، پس از اینکه سیاوش اکبرپور سرمربی شهرداری بم به دلیل مشکلات مالی این باشگاه از سمت خود استعفاء داد گویا استعفای وی نیز از سوی مدیران این باشگاه مورد موافقت قرار گرفته و آنها با بررسی گزینه های مختلف بدنبال جانشینی اکبرپور در تیمشان هستند.

در این بین گفته می شود مدیران باشگاه شهرداری بم در جمع بندی های نهایی خود ۳ گزینه را برای جانشینی سیاوش اکبرپور مدنظر خود قرار داده اند که در صورت توافق نهایی با یکی از این گزینه ها، هدایت تیمشان را به آن خواهند سپرد.

گفته می شود اردشیر البندی ، موسی قنواتی و امید عیسی زاده ۳ گزینه نهایی مدیران باشگاه شهرداری بم هستند از میان این گزینه ها اردشیر البندی مربی دو فصل گذشته شهرداری بم با این تیم در دوران حضورش نتایج درخشانی کسب کرد و با شرایط بم نیز آشنایی کاملی دارد که می تواند گزنیه مناسبی برای تیم شهرداری باشد.

دیگر گزینه بمی ها امید عیسی زاده است که با تیم نفت امیدیه دو دوره صعود به مرحله نهایی داشته وی همچنین با امید نفت امیدیه قهرمان ایران نیز شده است و بازیکنان زیادی به لیگ برتر تحویل داده و استعدادیاب و تحصیل کرده با مدرک فوق لیسانس مدیریت ورزشی می باشد.

اما محتمل ترین گزینه ای که مدیران شهرداری می توانند وی را به عنوان سرمربی شهرداری بم انتخاب کنند موسی قنواتی است قنواتی جوان در رقابت های لیگ سه معروف به استاد صعود است چرا که موفق شده با کسب نتایج درخشان چند تیم لیگ سه ای را به لیگ دسته دوم صعود دهد.

قنواتی سابقه مربیگری در تیم های شاهین ماهشهر ، شهرداری ماهشهر ، ذوالفقار کاشان و ستاره سرخ کاشان را در کارنامه دارد و در این بین موفق شده با تیم های شاهین و شهرداری ماهشهر به لیگ ۲ صعود کند.

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=5203

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.