افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 29 March , 2024
از امروز تا ۲۰ اسفندماه برگزار می‌شود

گردهمایی تخصصی مراکز کارشناسان رسمی سراسر کشور در کرمان

  • کد خبر : 12040
  • 18 اسفند 1401 - 10:46
گردهمایی تخصصی مراکز کارشناسان رسمی سراسر کشور در کرمان
رئیس مرکز کارشناسان رسمی دادگستری استان کرمان گفت: اولین گردهمایی تخصصی مراکز کارشناسان رسمی سراسر کشور از امروز ۱۸ اسفندماه به مدت سه روز با حضور روسای هیئت مدیره مراکز کارشناسان رسمی دادگستری سراسر کشور و دبیران آموزش مناطق هشت گانه کشور در کرمان برگزار می شود.

به گزارش طلوع ارگ به نقل ازایسنا، عباس دلفاردی صبح امروز ۱۸ اسنفدماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مرکز کارشناسان رسمی دادگستری استان کرمان ۲۰ سال قبل تاسیس شده و همکاران ما در بیش از ۴۲ رشته مشغول به فعالیت هستند.

وی افزود: بیش از ۴۰۰ نفر کارشناس در رشته های مختلف فعالیت دارند و به زودی پروانه فعالیت به حدود ۸۰۰ نفر کارآموزان ورودی ۹۹ و ۱۴۰۰ اعطاء می شود.

دلفاردی در ادامه سخنانش اظهار کرد: اولین گردهمایی تخصصی مراکز کارشناسان رسمی سراسر کشور از امروز ۱۸ اسفندماه به مدت سه روز با حضور روسای هیئت مدیره مراکز کارشناسان رسمی دادگستری سراسر کشور و دبیران آموزش مناطق هشت گانه کشور در کرمان برگزار می شود.

رئیس مرکز کارشناسان رسمی دادگستری استان کرمان گفت: در این گردهمایی موضوعات تخصصی کارشناسان و دادیاران انتظامی مورد بحث و بررسی قرار می گیرد و از تجربیات همکاران سراسر کشور استفاده می شود.

وی با اشاره به اینکه هدف اصلی گردهمایی تخصصی مراکز کارشناسان رسمی سراسر کشور، تبادل نظر برای ریل گذاری اهداف کلان بحث کارشناسی در اجرای عدالت است، اظهار کرد: این گردهمایی با حضور بیش از ۲۰۰ نفر برگزار می شود و نشست های تخصصی ویژه امروز و فردا برگزار و اختتامیه همایش، رونمایی از سامانه های جدید کارشناسی و تقدیر از مدیران آموزشی با حضور رئیس مرکز وکلا و کارشناسان رسمی قوه قضائیه، معاونین و دادستان انتظامی مرکز و رئیس محاکم انتظامی و معاونین وزرای علوم و دادگستری شنبه ۲۰ اسفندماه جاری برگزار می شود.

دلفاردی خاطرنشان کرد: این گردهمایی نخستین نشست کشوری مراکز کارشناسان رسمی دادگستری است و در سال های آینده به صورت منطقه ای برگزار می شود.

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=12040

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.