افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 28 March , 2024
در دیدار فرماندار بم با مدیرعامل شرکت گاز استان مطرح شد:

گازرسانی به ۵۲ روستا شهرستان بم در حال اجراست

  • کد خبر : 10664
  • 09 تیر 1401 - 11:43
گازرسانی به ۵۲ روستا شهرستان بم در حال اجراست

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان گفت: امسال، گازرسانی به ۵۲ روستا از سوی شرکت گاز استان کرمان در دست اقدام است. منوچهر فلاح گفت: در حال حاضر گازرسانی به ۵۲روستا در دست اجرا است که روند آن از پیشرفت مطلوبی برخوردار بوده است و همچنین گازرسانی به ۵۹ روستا در مرحله انتخاب پیمانکار وطراحی است […]

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان گفت: امسال، گازرسانی به ۵۲ روستا از سوی شرکت گاز استان کرمان در دست اقدام است. منوچهر فلاح گفت: در حال حاضر گازرسانی به ۵۲روستا در دست اجرا است که روند آن از پیشرفت مطلوبی برخوردار بوده است و همچنین گازرسانی به ۵۹ روستا در مرحله انتخاب پیمانکار وطراحی است
شامگاه امروز چهارشنبه ۸تیر نشست مهندس منوچهر فلاح مدیر عامل شرکت گاز استان با فرماندار محمد برزنگ وبخشدار دهبکری مهندس پور باقری در خصوص اجرایی شبکه گذاری گاز رسانی در محل بخشداری بحث و گفتگو کردند.

محمد برزنگ فرماندار بم بر اجرای گاز رسانی در پاره ای از مناطق روستایی بم تاکید کرد وبیان داشت از جمله روستاهای که انتقال گاز رسانی انجام شده بخش روداب غربی ودهبکری است که متأسفانه هنوز شبکه گاز رسانی در این بخش ها اجرا نشده است. وی بیان داشت: منطقه دهبکری از مناطق سرد سیر بم است که باید توجه داشته باشیدکه در زمستان مردم به گاز شهری نیاز دارند. وی افزود: روداب غربی لوله گذاری در اکثر منطقه آن انجام شده و نیاز به اجرایی شبکه می باشد.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان گفت: امسال، گازرسانی به روستا از سوی شرکت گاز استان کرمان در دست اقدام است.

منوچهر فلاح گفت: در حال حاضر گازرسانی به ۵۲روستا در دست اجرا است که روند آن از پیشرفت مطلوبی برخوردار است و همچنین گازرسانی به ۵۹روستا در مرحله انتخاب پیمانکار و در مرحله طراحی قرار دارد.

به گفته او با به ثمر رسیدن پروژه‌های در دست اجرای گازرسانی، ۱۳۲۱خانوار روستایی از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند خواهند شد.

فلاح از اجرایی ۷۰درصد شبکه گاز رسانی در روستای دهبکری خبر دادوافزود ۷۰درصد اجراشبکه گاز رسانی در روستای دهبکری ۵۰درصد در روستاهای بخش روداب غربی،۵۰درصد در روستای دریجان انجام شده است.

در ادامه منوچهر فلاح گفت: ۱۴۱هزار روستا وجود دارد که ۲۴هزار خانوار از نعمت گاز برخوردار می شوند و در حال حاضر۳۰خانوار از نعمت گاز برخوردار هستند؛ مدیر عامل شرکت گاز استان کرمان می گوید: امسال بنا بر فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) سال «تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین» نامگذاری شده است و تلاش ما در شرکت گاز استان این است تا با فراهم ساختن زیرساخت‌های لازم و انتقال گاز به مناطق مختلف، برای توزیع عادلانه گاز و حمایت از واحد‌های تولیدی و صنایع عمده گام‌های موثری برداشته شود و شاهد پیشرفت چشمگیر در بخش گازرسانی به صنایع استان باشیم.

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=10664

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.