افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 19 April , 2024
با حضور جمعی از مسئولین و نماینده شرق استان:

کلینیک تخصصی و فوق تخصصی الزهرا در بم افتتاح شد

  • کد خبر : 10404
  • 18 اردیبهشت 1401 - 13:44
کلینیک تخصصی و فوق تخصصی الزهرا در بم افتتاح شد

مراسم افتتاح کلینیک فوق تخصصی الزهرا با حضور حجت الاسلام غضنفرآبادی نماینده مردم شرق استان، هادی شهسوارپور فرماندار، کریم غضنفرابادی رئیس شورای شهر و دکتر مازیار اویسی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بم صبح امروز یکشنبه ۱۸ اردیبهشت در سالن سلامت دانشگاه برگزار شد. به گزارش طلوع بم، موسی غضنفرآبادی نماینده مردم شرق استان در این […]

مراسم افتتاح کلینیک فوق تخصصی الزهرا با حضور حجت الاسلام غضنفرآبادی نماینده مردم شرق استان، هادی شهسوارپور فرماندار، کریم غضنفرابادی رئیس شورای شهر و دکتر مازیار اویسی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بم صبح امروز یکشنبه ۱۸ اردیبهشت در سالن سلامت دانشگاه برگزار شد.
به گزارش طلوع بم، موسی غضنفرآبادی نماینده مردم شرق استان در این جلسه ضمن تشکر از تلاش شبانه روزی کادر بهداشتی و درمانی دانشگاه گفت: در زمان اوج بیماری کرونا جو بسیار سنگین حاکم بود و شرایط بسیار سختی را رد کردیم و ما از این شرایط سخت آموختیم که با اخلاص، جوانمردی و مقاومت می‌توان سختی ها و دشمن را شکست داد.


وی در ادامه به اهمیت وجود دانشگاه علوم پزشکی در منطقه اشاره کرد و خاطر نشان کرد: دانشگاه علوم پزشکی یک برند برای ما محسوب می‌شود و باید رتبه دانشگاه بم با تلاش مسئولین مربوطه به درجه بالاتری صعود کند. وی همچنین از عملیات بهره برداری خوابگاه توسط دانشگاه که اقدامی بزرگ و کم هزینه بود را کاری جهادی توصیف کرد و از مسئولین دانشگاه تشکر کرد. نماینده شرق استان در پایان به نقش مهم رسانه ها در انتشارخدمات دولت و نظام به مردم اشاره کرد. دکتر اویسی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بم در خصوص پروژه کلینیک فوق تخصصی الزهرا گفت: این پروژه در سال ۹۳ کلنگ زنی شده بود و پس وقفه‌ای که در سال ۹۶ در روند ساخت آن ایجاد شد، در سال ۹۹ روند تکمیل این پروژه آغاز شد و در اسفند ۱۴۰۰ تکمیل و تجهیز شد.


وی در ادامه گفت: این پروژه با مساحتی بالغ بر ۳۱۰۰ متر مربع فضای درمانی و با اعتباری بالغ بر ۲۵ میلیارد تومان به بهره برداری رسید وی خاطر نشان کرد: بیش از ۵ میلیارد تجهیزات پزشکی جدید از محل اعتبارات وزارتخانه به صورت رایگان توانستیم دریافت کنیم. اویسی در ادامه از بروزرسانی ۸۰ درصدی تجهیزات پزشکی در مراکز درمانی و بهداشتی شرق استان خبر داد.
وی در پایان گفت: در سال گذشته ۵۴ پروژه را تکمیل و به اتمام رساندیم و برای سال ۱۴۰۱ بیش از ۲۱ پروژه تعریف کردیم که در حال رایزنی در جهت تامین اعتبار هستیم.
هادی شهسوارپور فرماندار بم در این جلسه خواستار پیگیری نماینده شرق استان در خصوص مشکلات اعتباری ساخت بیمارستان ۲۰۲ تختخوابی شد و گفت: اعتبار این پروژه ۷۰ میلیارد در نظر گرفته شده بود اما برآورد ساخت این پروژه بیش از ۵۰۰ میلیارد در سال جاری است.

گفتنی است در پایان این جلسه جمعی از مسئولین و نماینده شرق استان از کلینیک و تجهیزات این مرکز بازدید کردند.

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=10404

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.