افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 16 April , 2024
خطای سهوی یا اقدام قانونی؟!

کشته شدن یک شهروند بر اثر تیراندازی سرباز ناجا در بم

  • کد خبر : 894
  • 24 مرداد 1396 - 11:28
کشته شدن یک شهروند بر اثر تیراندازی سرباز ناجا در بم

سرهنگ پریور معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمان در رابطه با حادثه تیراندازی در بم توسط پلیس که منجر به مرگ مردی میانسال (م-ع) شد اظهار کرد: بنا به دستور مقام قضایی و در پی صدور حکم بازداشت فرد مقتول، مامور نیروی انتظامی و سرباز وظیفه برای جلب قانونی فرد مقتول به وی مراجعه می […]

سرهنگ پریور معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمان در رابطه با حادثه تیراندازی در بم توسط پلیس که منجر به مرگ مردی میانسال (م-ع) شد اظهار کرد: بنا به دستور مقام قضایی و در پی صدور حکم بازداشت فرد مقتول، مامور نیروی انتظامی و سرباز وظیفه برای جلب قانونی فرد مقتول به وی مراجعه می کنند و علی رغم توضیحات و توجیح وی مبنی بر لزوم تبعیت از قانون، فرد مقتول صحبت ها و اقدامات ماموران را نادیده می گیرد و اقدام به دوری کردن از صحنه حادثه می کند.

سرهنگ پریور در ادامه گفت: سربازی که همراه مامور انتظامی بوده پس از دوری کردن مقتول از محل حادثه و در پی عدم تبعیت از قانون از سوی وی، اقدام به تیراندازی هوایی و سپس مستقیم می کند که سومین تیری که شلیک می کند به ستون فقرات مقتول برخورد می کند و متاسفانه بعد از اعزام به بیمارستان منجر به مرگ وی می شود.
پریور افزود: اینطور نیست که اگر در نیروی انتظامی خطایی صورت بگیرد به آن رسیدگی نشود و هم اکنون بصورت اولیه ما در مقام قضاوت و تحلیل این حادثه نیستیم اما نهادهای قضایی و بازرسی نیروی انتظامی در حال رسیدگی به این پرونده هستند تا طبق قانون این پرونده تکمیل شود.

گفتنی است عده ای از نزدیکان مقتول علت احضار مقتول مرحوم توسط پلیس را چک برگشتی عنوان کرده اند. این حادثه بعد از ظهر روز یکشنبه ۲۲ مرداد در خیابان طباطبایی بم رخ داده است../طلوع بم

 

 

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=894

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.