افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 18 April , 2024

کدام شهرهای استان‌ کرمان بیشترین مراجعه نزاع به پزشک قانونی را دارند؟

  • کد خبر : 11083
  • 10 شهریور 1401 - 11:53
کدام شهرهای استان‌ کرمان بیشترین مراجعه نزاع به پزشک قانونی را دارند؟
مدیرکل پزشکی قانونی استان کرمان گفت: شهرستان های کرمان با ۲۱۹۶ نفر، سیرجان با ۷۰۹ نفر، رفسنجان با ۵۵۶ نفر و جیرفت با ۵۳۹ نفر بیشترین تعداد مراجعات نزاع را داشته اند.

به گزارش طلوع ارگ به نقل از ایسنا، دکتر عباس آمیان با اشاره به حوادث رانندگی استان کرمان در سال جاری اظهار کرد: حوادث رانندگی استان کرمان در مجموع درون شهری، برون شهری و روستایی در تیرماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل با افزایش ۲۰ درصدی مواجه بود.

وی با بیان اینکه سهم شمال استان کرمان از افزایش تلفات رانندگی نزدیک به ۷ درصد و سهم جنوب استان ۸۱ درصد می باشد اظهار کرد: محورهای برون شهری ۳۸ درصد افزایش، محورهای روستایی ۲۷ درصد کاهش و محدوده های درون شهری ۴ درصد افزایش را به همراه داشته است .

مدیرکل پزشکی قانونی استان کرمان افزود: در تیرماه سال جاری ۱۰۷ نفر بدنبال حوادث رانندگی جان خود را از دست داده اند که ۷۸ نفر مربوط به محدوده شمال استان و ۲۹ نفر مربوط به محدوده جنوب استان می باشند

به گزارش گروه دریافت خبر ایسنا، آمیان همچنین از کاهش ۲ درصدی مراجعین نزاع در فصل بهار در استان خبر داد و گفت: در سه ماهه نخست سال جاری ۶۶۵۵ مصدوم نزاع به مراکز پزشکی قانونی استان کرمان مراجعه کردند، که این رقم در مقایسه با ۶۷۷۹ نفر مراجعه مدت مشابه سال قبل، اندکی بیش از ۲ درصد کاهش یافته است.

وی خاطر نشان کرد: در این مدت شهرستان های کرمان با ۲۱۹۶ نفر، سیرجان با ۷۰۹ نفر، رفسنجان با ۵۵۶ نفر و جیرفت با ۵۳۹ نفر بیشترین تعداد مراجعات نزاع را داشته اند.

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=11083

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.