افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 20 April , 2024

چند ساله‌ها می‌توانند برای ثبت‌نام کلاس اول ابتدایی اقدام کنند؟

  • کد خبر : 10264
  • 24 فروردین 1401 - 11:04
چند ساله‌ها می‌توانند برای ثبت‌نام کلاس اول ابتدایی اقدام کنند؟
معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان کرمان در نشست تخصصی با مدیران مدارس استان در بستر شبکه گفت: نوآموزان متولد نیمه دوم سال ۹۴، نیمه اول سال ۹۵ و مهرماه سال ۹۵ می توانند در کلاس اول سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ ثبت نام کنند.

به گزارش طلوع ارگ به نقل از ایسنا، عباس ضیا در این نشست با تقدیر و تشکر از مدیران مدارس استان در زمینه پیگیری آموزش به صورت حضوری از ۱۴ فروردین ماه سال جاری خاطر نشان کرد: بر اساس بررسی های صورت گرفته بیش از ۹۰ درصد دانش آموزان دوره ابتدایی در کلاس درس حضور دارند.

وی با اشاره به مشکلات پیش روی مدارس در زیست بوم کرونا گفت: در دوران شیوع کرونا در مدارس عشایری و روستایی کلاس های درس به صورت حضوری برگزار می شدند و معلمان در مدارس استان جلوه هایی از ایثار و فداکاری را به نمایش گذاشتند.

ضیا بیان کرد: با توجه به اهمیت موضوع آزمون های نیمه دوم پایه ششم ابتدایی در استان به صورت هماهنگ شهرستانی برگزار می شود.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان کرمان از اجرای طرح تثبیت یادگیری ویژه دانش آموزان پایه های اول« ریاضی و فارسی» و پایه دوم « فارسی، ریاضی و علوم » خبر داد و افزود: هزینه این طرح بر اساس لیست اعلامی ادارات آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق به حساب مدارس واریز می شود.

وی براساس آن‌چه قانون مشخص کرده سال تحصیلی تا پایان اردیبهشت‌ماه بوده لذا می‌بایستی از تمامی وقتی که در اختیار ما قرار دارد برای آموزش استفاده کنیم و هیچ آزمونی طی این مدت برگزار نشود، تمامی آزمون‌ها حتی در مناطق گرمسیری استان در خرداد ماه برگزار شود.

ضیا گفت: سال تحصیلی تا پایان خرداد ماه است و بعد از آزمون خرداد مدیران باید دانش آموزان دارای مشکل را شناسایی و تا پایان خرداد ماه به رفع مشکلات این دانش آموزان بپردازند.

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=10264

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.