افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 19 April , 2024

چاقوکشی مرگبار در اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمان

  • کد خبر : 5621
  • 21 بهمن 1398 - 15:13
چاقوکشی مرگبار در اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمان

یکی از کارمندان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان پیش از ظهر امروز دوشنبه ۲۱ بهمن ماه مورد حمله یکی از مراجعه کنندگان این اداره قرار گرفته و با ضربه چاقو به قتل رسیده است.

به گزارش طلوع ارگ به نقل از ایسنا، محمد زنگی‌آبادی” مدیر روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان  در خصوص اخبار منتشر شده مبنی بر کشته شدن یکی از کارمندان اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گفت: متاسفانه این خبر صحت دارد و آقای «محمد گل‌رسان» با ضربات چاقوی یکی از مراجعه‌کنندگان کشته شد.

وی با بیان این مطلب که «محمدحسین گل‌رسان‌کرمانی» یکی از کارمندان موجه و آرام این سازمان بود، ادامه داد: ایشان پشت میز کار خود نشسته بودند که ضارب با چاقو وی را به قتل می‌رساند.

مدیر روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان به شرح ماجرا پرداخت و گفت: ضارب ظاهرا مسئول یک شرکت راهسازی بوده و واحد نظارت و بازرسی اعلام کرده بود که براساس قراردادهای منعقد شده، کارها به درستی انجام نشده و استانداردها رعایت نشده است و آقای گل‌رسان نیز که رئیس اداره پیمان و رسیدگی به قراردادها این اداره کل بود، به ضارب اعلام می‌کند که روند اجرای کار خود را اصلاح کند.

وی ادامه داد: قاتل در حدود ۱۰ روز پیش نیز به این اداره مراجعه می کند که در درگیری با نگهبان این مجموعه ضربه چاقویی به شانه نگهبان می‌زند و فرار می‌کند و امروز صبح نیز در حدود ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه به اداره کل مراجعه می‌کند و با کارد آشپزخانه به آقای گل‌رسان که در حال کار کردن بود حمله و کارد را در قلب همکار ما فرو می‌کند.

زنگی‌آبادی افزود: قاتل اقدام به فرار می‌کند که توسط نگهبانان این مجموعه در محوطه اداره کل دستگیر می‌شود که پس از حضور نیروهای انتظامی پس از حدود ۴۵ دقیقه بعد از تماس ما، در محل حادثه حاضر شده و ضارب را تحویل گرفتند.

 

 

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=5621

برچسب ها

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.