افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 19 April , 2024
علایی‌مقدم قائم مقام سازمان امور عشایر ایران خبر داد

پیگیری برای تنفس یکساله در بازپرداخت وام‌های عشایری

  • کد خبر : 2521
  • 17 اردیبهشت 1397 - 12:22
پیگیری برای تنفس یکساله در بازپرداخت وام‌های عشایری

قائم مقام سازمان امور عشایر ایران گفت: در بحث اعطای تسهیلات کم‌بهره در سال گذشته اقدامات خوبی داشتیم و با توجه به خشکسالی‌های اخیر پیگیر تنفس یکساله در بازپرداخت وام‌ها هستیم.

به گزارش پایگاه خبری طلوع ارگ به نقل از فارس، شاهپور علایی‌مقدم ظهر امروز در حاشیه بازدید از منطقه عشایری دشت دارزین بم اظهار داشت: ۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان از اعتبارات ارزش افزوده به استان کرمان اختصاص یافت که پیگیری کردیم تا سهم عشایر مشخص و در این بخش هزینه شود.

قائم مقام سازمان امور عشایر ایران با بیان اینکه متاسفانه بنیاد مسکن در بحث عشایری همکاری مناسبی با ما ندارد، بیان داشت: در راستای بهتر شدن وضعیت عشایر فرمانداری‌ها نقش مهمی دارند و ما امیدواریم با همکاری فرمانداری بم و از طریق اعتبارات ارزش افزوده بتوانیم مشکلات عشایر را برطرف کنیم.

وی عنوان کرد: سالانه ۶۰ میلیارد تومان اعتبارات ارزش افزوده به سازمان عشایری تعلق می‌گیرد و در بحث اعطای تسهیلات کم‌بهره در سال گذشته اقدامات خوبی داشتیم و با توجه به خشکسالی‌های اخیر پیگیر تنفس یکساله در بازپرداخت وام‌ها هستیم.

علایی‌مقدم بیان کرد: برای کاهش اثرات خشکسالی در منطقه دشت دارزین بم به‌زودی بهره برداری چاه آب آشامیدنی، نصب پنل خورشیدی برای روشنایی، احداث حمام، نصب آبگرمکن خورشیدی و اختصاص یاارنه علوفه انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه برای استان کرمان ۱۲ دستگاه تانکر برای آبرسانی سیار خریداری شده است، افزود: می‌طلبد فرمانداری‌ها آن را از طرق کمیته برنامه ‌ریزی جذب کنند و در بحث تامین علوفه از محل بند ب تبصره ۱۸ یارانه علوفه در اختیار عشایر قرار خواهد گرفت.

قائم مقام سازمان امور عشایر ایران با اشاره به کاهش بارش در استان کرمان گفت: به دستور وزیر جهاد کشاورزی و ریاست سازمان عشایری برای بررسی مشکلات عشایری به استان کرمان سفر کردم.

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=2521

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.