افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 28 March , 2024
استاندار کرمان:

پیشنهاد تعطیلی مدارس حضوری در استان کرمان را به ستاد ملی اعلام کردیم

  • کد خبر : 7044
  • 21 مهر 1399 - 17:12
پیشنهاد تعطیلی مدارس حضوری در استان کرمان را به ستاد ملی اعلام کردیم

استاندار کرمان گفت: باید تلفیقی از آموزش مجازی و حضوری را با توجه به امکانات در اختیار داشته باشیم، در عین حال تعطیلی مدارس حضوری را به ستاد ملی اعلام کردیم و در صورت موافقت آنها تصمیم‌گیری در این خصوص انجام می‌شود

به گزارش طلوع ارگ به نقل از ایسنا، محمدجواد فدائی صبح امروز ۲۱ مهرماه در بازدید سرزده از دبستان دخترانه صدیقه شیوخ و دبستان پسرانه مددی واقع در منطقه سیّدی و دبیرستان پسرانه ثامن‌الحجج واقع در خیابان ۲۴ آذر به منظور بررسی رعایت نکات بهداشتی جلوگیری از انتقال بیماری کروناویروس گفت: همان طور که انتظار داشتیم تعدادی از دانش‌آموزان به دلایلی از جمله رفع اشکال و یا نداشتن تلفن‌های هوشمند در مدارس حضور می‌یابند.

وی افزود: در مجموع رفتار و عملکرد مسئولان مدارس و معلمان خوب است و از آنها به واسطه اینکه کارکرد خود را با شرایط موجود و بیماری کرونا تطبیق داده‌اند، قدردانی می‌کنیم.

استاندار کرمان ابراز کرد: آموزش حضوری و مجازی، دانش‌آموزان کار معلمان را مضاعف کرده و باید تدریس را به دو شکل داشته باشند و بعضا به دلیل ناهماهنگی که در حضور دانش‌آموزان ایجاد می‌شود، لازم است بعضی درس‌ها تکرار شده و فردی ارائه کنند که نشان دهنده علاقه و تعهد آنها به تدریس است و جای تقدیر دارد.

فدائی در خصوص تعطیلی آموزش حضوری در مدارس کرمان ابراز داشت: اینکه بخواهیم آموزش حضوری را به صورت کامل تعطیل کنیم، مدارسی که جمعیت کمی دارند و یا آنهایی دسترسی به گوشی هوشمند ندارند، متضرر می‌شوند.

عالی ترین مقام اجرایی دولت در استان کرمان خاطرنشان کرد: مناطق دورافتاده در آموزش صرف مجازی به دلیل اینکه دسترسی به امکانات هوشمند ندارند، متضرر می‌شوند در حالی که به دلیل جمعیت کم می‌توانند حضوری کلاس‌ها را داشته باشند.

استاندار کرمان ابراز کرد: باید تلفیقی از آموزش مجازی و حضوری را با توجه به امکانات در اختیار، داشته باشیم، در عین حال تعطیلی مدارس حضوری را به ستاد ملی اعلام کردیم و در صورت موافقت آنها تصمیم‌گیری در این خصوص انجام می‌شود.

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=7044

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.