افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 26 April , 2024
تفاهمنامه ارگ جدید با گروه ایرانیان اطلس؛

پروژه مسکونی نخل بم در ارگ جدید احداث می‌شود

  • کد خبر : 12284
  • 12 اردیبهشت 1402 - 16:19
پروژه مسکونی نخل بم در ارگ جدید احداث می‌شود

امروز سه شنبه دوازدهم اردبیهشت ماه جلسه‌ای با حضور مهندس هادی شهسوارپور مدیر عامل و مشاور و معاونین منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید با هیاتی از بخش عمرانی گروه اطلس ایرانیان برگزار و تفاهمنامه‌ای بین مجموعه ارگ جدید و این گروه جهت ساخت مجتمع مسکونی نخل بم بصورت مشارکتی به امضا طرفین رسید. به گزارش […]

امروز سه شنبه دوازدهم اردبیهشت ماه جلسه‌ای با حضور مهندس هادی شهسوارپور مدیر عامل و مشاور و معاونین منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید با هیاتی از بخش عمرانی گروه اطلس ایرانیان برگزار و تفاهمنامه‌ای بین مجموعه ارگ جدید و این گروه جهت ساخت مجتمع مسکونی نخل بم بصورت مشارکتی به امضا طرفین رسید.

به گزارش روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید، مهندس شهسوارپور در این جلسه با اشاره به ظرفیتهای گسترده این منطقه گفت: شرط رشد کردن توسعه پایدار است و به همین علت در کنار ایجاد شغل می‌خواهیم شهری هوشمند و پایدار داشته باشیم. این پروژه ماندگار و مثل کل مجموعه ارگ جدید یک هدیه به نسل آینده است. این پروژه هم مسکونی است و هم باید یک منطقه خاص و گردشگری در ارگ جدید ایجاد کند. وی افزود: ما این آمادگی را داریم که براساس تفاهمنامه کار را آغاز کنیم.

گفتنی است این مجموعه در زمینی بالغ بر ۶۰ هکتار با سایت پلان طرح نخل و فضای سبز وسایر خدمات رفاهی با منظری زیبا در محدوده غربی ارگ جدید قرار است در سه بخش مسکونی ۱۹۶ واحدی، ۶۵ واحدی و ۳۴۳ واحدی ویلایی با معماری منحصر بفرد در متراژهای مختلف احداث می شود.

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=12284

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.