افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 18 April , 2024
نیکزادی پناه عضوکمیسیون کشاورزی مجلس،گفـت:

ورود خرما به بورس کالا نیازمند انبارداری تخصصی و برندسازی

  • کد خبر : 1525
  • 14 آبان 1396 - 9:22
ورود خرما به بورس کالا نیازمند انبارداری تخصصی و برندسازی

عضوکمیسیون کشاورزی مجلس،گفـت: ورود خرما به بورس کالا نیاز مند رعایت معیارهای بین المللی از قبیل رعایت مولفه های اقتصادی همچون بسته بندی شکیل و تعیین نرخ صادراتی است.

حبیب الله نیکزادی پناه درباره وضعیت صادرات خرما ،گفت: عدم فروش خرمای مضافتی بم به قیمت واقعی براثر رقابت تجار ایرانی با یکدیگر برای صادرات این کالای بسیار مهم به روسیه موجب شده است که خرمای مضافتی بم در روسیه ارزان تراز بم بفروش برود.

عضوکمیسیون کشاورزی،آب ومنابع طبیعی مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد:عدم ایجاد سازمانی که بتواند خرما را به طریق عمده و کلان مانند دیگر کالاهای کشاورزی در ریل صادرات قرار بدهد، مانع تعیین نرخ صادراتی بهینه برای خرما است.

نماینده مردم بم در مجلس، افزود: تعدادی از تاجران خرده پا خرمارا با نرخ نازل به روسیه صادر کردند تا بتوانند با یکدیگر در صادرات خرما به روسیه رقابت کنند.

نماینده مردم بم در مجلس،افزود: برای حضور بهینه خرما در بازار بین المللی کشاورزی باید محصول با یک برند خاص و با بسته بندی شکیل در مسیر صادرات قرار بگیرد تا بتوان خرما را با نرخ صادراتی هم تراز با درجه کیفیتش بفروش رساند.

عضوکمیسیون کشاورزی ،آب و منابع طبیعی مجلس،یادآورشد: ورود محصولات کشاورزی به بورس کالانیازمند ایجاد سازو کاری اصولی در زمینه بسته بندی،برندسازی و انبار داری تخصصی است تا بتوان با بنیه قوی وارد بازار بین المللی خرما شد./خانه ملت

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=1525

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.