افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 25 April , 2024
اعلام رنگ‌بندی جدید کرونایی کشور؛

هیچ یک از شهرهای استان کرمان در وضعیت عادی کرونایی قرار ندارند

  • کد خبر : 11014
  • 05 شهریور 1401 - 11:55
هیچ یک از شهرهای استان کرمان در وضعیت عادی کرونایی قرار ندارند
وزارت بهداشت رنگ بندی کرونایی کشور و استان از چهارم شهریور ۱۴۰۱ را اعلام کرد که طبق آن شهرهای با وضعیت قرمز استان از ۱۲ به ۷ شهر کاهش یافته است.

به گزارش طلوع ارگ به نقل از ایسنا، بر اساس آخرین به روز رسانی های رنگ بندی کرونایی وزارت بهداشت، شهرستان‌های بردسیر، راور، زرند، سیرجان، کرمان، کوهبنان و نرماشیر در استان کرمان در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند.

شهرستان‌های بافت، ارزوئیه، انار، رفسنجان و منوجان که در هفته قبل در وضعیت بسیار پرخطر کرونایی قرار داشتند، در هفته‌ جاری تغییر وضعیت داده و جزو شهرستان‌های پرخطر(نارنجی) قرار گرفته‌اند.همچنین شهرستان‌های بم، رابر، رودبار جنوب و شهربابک در وضعیت نارنجی قرار دارند.

برپایه این گزارش، شهرستان‌های جیرفت، ریگان، عنبرآباد، فاریاب، فهرج، قلعه‌گنج و کهنوج نیز در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

متاسفانه استان کرمان هیچ سهمی از رنگ آبی کرونایی ندارد گفتنی است ۱۴ شهرستان کشور در این وضعیت قرار دارند.

به گزارش ایسنا، تاکنون ۸۸ هزار و ۲۴۵ نفر در استان کرمان دوز چهارم واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند و بنا به اعلام سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان، در پیک هفتم بیماری کرونا در استان در حال حاضر شیب فوتی‌ها کاهشی پیدا کرده اما همچنان می‌طلبد واکسیناسیون را جدی گرفته و مردم در اسرع وقت اقدام به دریافت دوز یادآور واکسن را کنند.

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=11014

برچسب ها

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.